• Anonym (skruv­a)
    Tue 10 Sep 2019 09:56
    381 visningar
    31 svar
    31
    381

    Ligga med hundratals

    Anthony Kiedis sa att att det var år som han hade över 100 sexpartners.
    Blir man lyckligare av det?

  • Svar på tråden Ligga med hundratals
  • Anonym (J)
    Tue 10 Sep 2019 10:43
    #11

    Beror på individen.

    Vill man ha sex med alla dessa människor blir man nog lyckligare.

    Annars finns det ingen mening eller man mår sämre till och med.

    Vissa har sex som självskadebeteende.

    Då mår inget vidare bra oftast.

  • Anonym (J)
    Tue 10 Sep 2019 10:47
    #12
    Anonym (Tina) skrev 2019-09-10 10:04:05 följande:

    Om man automatiskt blir lyckligare vet jag inte men man får många att bli avundsjuka i alla fall.

    En bekant hade GB med 96 st på en kväll och hon gick i alla fall runt med ett fånigt leende i över en vecka efter den eftermiddagen.


    Varför skulle man vara avundsjuk på henne?

    Det är inget vidare svårt för en kvinna att hitta män för sex.

    De flesta bara inte är intresserade av GB med 96 män.
  • Tue 10 Sep 2019 10:48
    #13
    Anonym (J) skrev 2019-09-10 10:41:14 följande:
    Frivillig sex med folk man vill ha sex med utsöndrar må bra hormoner.
    Men alla vill inte ha sex med massor av främlingar.
    Så detta stämmer inte som allmän sanning.
    Eeeh?
    Hur tänkte du nu?
    Jag svarade på TS, du på något helt annat.

    Man kan inte på något sätt utgå från att TS avser våldtäkter så hur tänkte du?
  • Tue 10 Sep 2019 10:50
    #14
    Knappast nu skrev 2019-09-10 10:25:17 följande:
    men om du fick välja mellan 0 eller 10 dåliga?
    Är svårt att svara på då man ju inte vet innan att det ska bli dåligt..
    Men om man tänker utgångsläget att det är en person som jag ogillar och inte tänder på (100 % dåligt) så skulle jag nog hellre avstå det faktiskt och dött som oskuld..

    Du då?
  • Tue 10 Sep 2019 11:26
    #15

    Jag kan svara av egen erfarenhet. Nej, man blir inte lyckligare.

    Man behöver inte ens ha fått uppleva bättre sex än med en passionerad käresta i en mångårig monogam relation, förutsatt att relationen har experimentlust, nyfkenhet om varandra och varandras sexualitet. Snarare tvärtom.

    Det är ändå bara typ 1 kvinna på 50 skulle jag säga, där det verkligen klickar och där det verkligen blir något exeptionellt...

  • Anonym (Gb?)
    Tue 10 Sep 2019 11:43
    #16
    Anonym (Tina) skrev 2019-09-10 10:04:05 följande:

    Om man automatiskt blir lyckligare vet jag inte men man får många att bli avundsjuka i alla fall.

    En bekant hade GB med 96 st på en kväll och hon gick i alla fall runt med ett fånigt leende i över en vecka efter den eftermiddagen.


    Åt hon 96 glassar? måste ha fått rejält ont i magen 
  • Anonym (Gb?)
    Tue 10 Sep 2019 11:43
    #16
    Anonym (Tina) skrev 2019-09-10 10:04:05 följande:

    Om man automatiskt blir lyckligare vet jag inte men man får många att bli avundsjuka i alla fall.

    En bekant hade GB med 96 st på en kväll och hon gick i alla fall runt med ett fånigt leende i över en vecka efter den eftermiddagen.


    Åt hon 96 glassar? måste ha fått rejält ont i magen 
  • Tue 10 Sep 2019 11:44
    #17
    boomstar skrev 2019-09-10 11:26:21 följande:
    Jag kan svara av egen erfarenhet. Nej, man blir inte lyckligare.

    Man behöver inte ens ha fått uppleva bättre sex än med en passionerad käresta i en mångårig monogam relation, förutsatt att relationen har experimentlust, nyfkenhet om varandra och varandras sexualitet. Snarare tvärtom.

    Det är ändå bara typ 1 kvinna på 50 skulle jag säga, där det verkligen klickar och där det verkligen blir något exeptionellt...
    Man ska vara försiktig att uttala sig i generelle termer, speciellt om man har sig själv som utgångspunkt, helt enkelt för att man aldrig kan göra sig själv till norm. (Man måste alltså kunna stå för vad det är man tycker och skriva jag och mig).

    Hur man reagerar är givetvis individuellt. Vissa gillar att ha många ONS, andra gör det inte. Oavsett så blir man lyckligAST av att göra på det sätt man vill och trivs med. Den som vill ha många ONS kommer inte att bli lyckligARE av att bara ha en enda. Den som är extremt monogam kommer inte att bli lyckligARE av att tvingas ha många ONS (hur nu det skulle gå till).

    Oavsett så blir man lyckligARE av att ha sex oavsett om det är i ett monogamt förhållande eller en ONS helt enkelt för att sex utsöndrar mycket måbra-hormoner. 
  • Anonym (A)
    Tue 10 Sep 2019 16:12
    #18
    uhsumkat skrev 2019-09-10 11:44:06 följande:
    Man ska vara försiktig att uttala sig i generelle termer, speciellt om man har sig själv som utgångspunkt, helt enkelt för att man aldrig kan göra sig själv till norm. (Man måste alltså kunna stå för vad det är man tycker och skriva jag och mig).

    Hur man reagerar är givetvis individuellt. Vissa gillar att ha många ONS, andra gör det inte. Oavsett så blir man lyckligAST av att göra på det sätt man vill och trivs med. Den som vill ha många ONS kommer inte att bli lyckligARE av att bara ha en enda. Den som är extremt monogam kommer inte att bli lyckligARE av att tvingas ha många ONS (hur nu det skulle gå till).

    Oavsett så blir man lyckligARE av att ha sex oavsett om det är i ett monogamt förhållande eller en ONS helt enkelt för att sex utsöndrar mycket måbra-hormoner. 
    +1
  • Knappa­st nu
    Tue 10 Sep 2019 16:40
    #19
    CitronTulo skrev 2019-09-10 10:50:41 följande:

    Är svårt att svara på då man ju inte vet innan att det ska bli dåligt..

    Men om man tänker utgångsläget att det är en person som jag ogillar och inte tänder på (100 % dåligt) så skulle jag nog hellre avstå det faktiskt och dött som oskuld..

    Du då?


    Jag skulle ju ta chansen/risken & hoppas på att det blir bra trots att de senaste 9 var dåliga. För män är ju sexet aldrig dåligt. Well om man är mitt i det & tjejen avbryter då räknas det som dåligt. Annars kan sex för de flesta män nog mest vara ok, bra eller sjukt bra typ. För män är ju ett sex som för er kvinnor blir kasst med rätt stor sannolikhet för mannen ändå bättre än att han onanerade.
Svar på tråden Ligga med hundratals