• Wed 11 Sep 2019 09:08
    1186 visningar
    8 svar
    8
    1186

    Bygellös BH, vad är fördelen?

    Vad föredrar ni? Bygellös BH eller med?

    Vad är fördelen utan bygel och ser man lika bra ut utan bygel?

  • Svar på tråden Bygellös BH, vad är fördelen?
  • Wed 11 Sep 2019 10:25
    #1

    För mig som har ganska små boobisar så tycker jag att bh med bygel gör ett bättre jobb, så att säga, och känns som att den sitter bättre på plats!
    Men utan bygel är ju skönare i många lägen (kanske för att jag är smal och bygeln typ känns mot revbenen).
    Så köper jag underkläder med huvudsyfte att vara snygga så blir det med bygel. Men annars utan!

  • Wed 11 Sep 2019 10:54
    #2
    +1

    Jag som har större byst mer eller mindre behöver bygel för att få stöd. En bh utan bygel ger mig inget stöd alls (av dom jag testat) och jag kan lika gärna gå utan för det blir ungefär samma resultat

  • Gameof­throne­s
    Wed 11 Sep 2019 11:19
    #3

    Jag har små bröst. Jag älskar bygellösbh. Brösten mår mkt bättre jag ser mkt bättre ut i kläder behöver inte hålla på byta tröja för det ser konstigt ut.

    Jag har sportbh också det är ganska snyggt om man vill ha lite större linne oc h slappa byxor ( träningsbyxor)

    Det finns fina bh om man vill ha lite finare vid olika tillfällen.

  • Wed 11 Sep 2019 11:29
    #4
    +1

    Nej det ser inte lika bra ut men är mycket skönare.

  • Thu 12 Sep 2019 11:28
    #5

    Jag föredrar bygellös. Jag har små bröst och behöver egentligen inget stöd, så jag får bara bygelns nackdelar. Jag tycker dessutom att bygellös ser snyggast och mest naturligt ut på mig.


    Korrekturläser som en kratta
  • Thu 12 Sep 2019 11:36
    #6

    Bygelbh ser mycket bättre ut, bygellös bh är mycket skönare.... 

    Så precis som med alla andra kläder så beror det på tillfälle. Ibland funkar mjukisar, ibland måste man ha kostym osv osv. 

  • Fri 13 Sep 2019 04:32
    #7

    Jag avskyr bh med bygel, gör bara ont.

  • Fri 13 Sep 2019 07:30
    #8

    Med stora breda bröst, så blir det snyggast med bygellös bh. Byglarna klämmer ihop brösten så de hamnar på fel ställe på bröstkorgen. Jag gillar den naturliga päron formen på brösten.

Svar på tråden Bygellös BH, vad är fördelen?