• Tintin i Amerik­a
    Wed 11 Sep 2019 09:27
    4049 visningar
    239 svar
    -3 +2
    239
    4049

    USA

    Usa är bästa landet i världen! Utan de hade vi levt i anarki och laglöshet
    Alla länder i världen borde bli en del av usa!

  • Svar på tråden USA
  • Gameof­throne­s
    Wed 11 Sep 2019 11:15
    #1

    Jag älskar mitt hemland men det är dyrt och leva där. Har du försäkring på akt ex sjukvården behandlas man som kunglighet har du inte får du service därefter.

    Det finns inget mellanting

    Vi gör mkt gott och vi är ett stolt land jag gillar vårt militär, polisen och brandkåren.

  • Tintin i Amerik­a
    Wed 11 Sep 2019 11:25
    #2
    -1
    Gameofthrones skrev 2019-09-11 11:15:09 följande:

    Jag älskar mitt hemland men det är dyrt och leva där. Har du försäkring på akt ex sjukvården behandlas man som kunglighet har du inte får du service därefter.

    Det finns inget mellanting

    Vi gör mkt gott och vi är ett stolt land jag gillar vårt militär, polisen och brandkåren.


    Man får vara driftig och köpa till sig sin försäkring
    Bästa militär polis och brandkår i världen!
    Jag skulle gärna vilja flytta till möjligheternas land men det går tyvärr inte!
  • Tintin i Amerik­a
    Wed 11 Sep 2019 11:26
    #3
    -1

    Allt fina kommer från usa! film nöje mat kultur you  name it!

  • Gameof­throne­s
    Wed 11 Sep 2019 12:37
    #4
    +1

    Har du råd så varsågod. Jag har råd men USA är inget för mig. Man måste ha en standard hela tiden. Det är höga krav på leva.

    Bra jobb, Bo fint, du ska ha familj och hund, gärna pool, barnen ska ha matlåda varje dag, plus matslant, ( beror på hur det är) eleverna är i grupper, cheerleader, nördar, sportkillar, ( NFL, Hockey, baseball) gothpersoner, udda människor, och rika. Ingen umgås med andra mkt klass uppdelat. Höga krav hela tiden. Samma på arbetsplats.

    Är du efter drömmar så varsågod, varför för du ijte det bara!? Du får vara där högst 6 månader. Kolla upp boende, om du kan komma in till USA alla kommer inte in. Oavsett.

  • Gameof­throne­s
    Wed 11 Sep 2019 12:37
    #5

    Har du råd så varsågod. Jag har råd men USA är inget för mig. Man måste ha en standard hela tiden. Det är höga krav på leva.

    Bra jobb, Bo fint, du ska ha familj och hund, gärna pool, barnen ska ha matlåda varje dag, plus matslant, ( beror på hur det är) eleverna är i grupper, cheerleader, nördar, sportkillar, ( NFL, Hockey, baseball) gothpersoner, udda människor, och rika. Ingen umgås med andra mkt klass uppdelat. Höga krav hela tiden. Samma på arbetsplats.

    Är du efter drömmar så varsågod, varför för du ijte det bara!? Du får vara där högst 6 månader. Kolla upp boende, om du kan komma in till USA alla kommer inte in. Oavsett.

  • Wed 11 Sep 2019 15:41
    #6
    +2

    Lite tragiskt är det att dyrka USA när året är 2019, tycker jag personligen. Men whatever floats your goat, som de säger på USAska

  • Tintin i Amerik­a
    Wed 11 Sep 2019 15:53
    #7
    -2
    Gameofthrones skrev 2019-09-11 12:37:39 följande:

    Har du råd så varsågod. Jag har råd men USA är inget för mig. Man måste ha en standard hela tiden. Det är höga krav på leva.

    Bra jobb, Bo fint, du ska ha familj och hund, gärna pool, barnen ska ha matlåda varje dag, plus matslant, ( beror på hur det är) eleverna är i grupper, cheerleader, nördar, sportkillar, ( NFL, Hockey, baseball) gothpersoner, udda människor, och rika. Ingen umgås med andra mkt klass uppdelat. Höga krav hela tiden. Samma på arbetsplats.

    Är du efter drömmar så varsågod, varför för du ijte det bara!? Du får vara där högst 6 månader. Kolla upp boende, om du kan komma in till USA alla kommer inte in. Oavsett.


    det du beskriver finns exakt i alla länder inkl. Sverige!
    Här pratar man inte om det och visar inte det för vi är fegisar här!
    Man får vara där 3 månader! Hur ska jag bo där permanent?
  • Tintin i Amerik­a
    Wed 11 Sep 2019 15:53
    #8
    Dr Nail skrev 2019-09-11 15:41:19 följande:

    Lite tragiskt är det att dyrka USA när året är 2019, tycker jag personligen. Men whatever floats your goat, som de säger på USAska


    på vilket sätt är det tragiskt?
  • Wed 11 Sep 2019 16:05
    #9
    +2
    Tintin i Amerika skrev 2019-09-11 09:27:01 följande:
    Usa är bästa landet i världen! Utan de hade vi levt i anarki och laglöshet
    Alla länder i världen borde bli en del av usa!

    Om det är så bra USA, varför lever så många i en fattigdom?
    Det är nått du glömt att berätta.


    Tintin i Amerika skrev 2019-09-11 11:26:38 följande:
    Allt fina kommer från usa! film nöje mat kultur you  name it!

    Ja, dom gett oss mycket skräpmat med massa socker i.
    Och en del är givetvis gott, men är man näst fetaste på jorden, så är frågan redan besvarad.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Wed 11 Sep 2019 16:08
    #10
    -1 +2
    Tintin i Amerika skrev 2019-09-11 15:53:37 följande:
    på vilket sätt är det tragiskt?

    För du säger saker som inte ens stämmer är en anledning.


    Inser du är besatt av USA och på ett ohälsosamt sätt, och du klarar aldrig av att påvisa nått har jag lärt mig sedan innan.
    Utan börjar prata om annat hela tiden, avviker direkt från ämne.

    USA är bara ett bra land om du har pengar och kan betala för dig.
    De som inte kan betala för sig, de skiter man i, det är inget land som jag definierar som speciellt bra för folket.
    Då man endast prioriterar rika på alla sätt och vis.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
Svar på tråden USA