• Anonym (Man)
    Wed 11 Sep 2019 15:30
    350 visningar
    13 svar
    13
    350

    Har ni mest vaginalt sex eller sex med händer och mun?

    Har ni oftast vaginalt sex eller händer det att ni bara kör med händer och mun och skippar kuk i fittan sex?

    Hur ofta kör ni enbart vaginalt och hur ofta kör ni enbart oralt eller petting?

    Eller kör ni allt alla gånger? Dvs, händer, mun och penetration..?

  • Svar på tråden Har ni mest vaginalt sex eller sex med händer och mun?
  • Anonym (Eli)
    Wed 11 Sep 2019 15:34
    #1

    Oftast kör vi allt. Oralt brukar vara bra förspel! Händer väl att jag bara suger honom också om han behöver komma och jag inte orkar bli knullad, men oftast så är det allt som sagt ^^

  • Smörjs­murfen
    Wed 11 Sep 2019 15:40
    #2

    Var 3:e gång skulle jag säga att vi skippar penetration. Sen kör vi analt rätt ofta, så typ varann gång inget kuk i fittan.

  • Merkel
    Wed 11 Sep 2019 15:47
    #3

    Vi brukar för det mesta köra hela repertoaren. Kan bli var fjärde gång sug och slick

  • Anonym (Man46­)
    Wed 11 Sep 2019 15:48
    #4

    Oftast så innefattar det händer/fingrar, oralt och vaginalt (i den ordningen). Ofta så blir det oralt och fingrar från min sida och sedan vaginalt. Ibland så blir det bara oralt/fingar/händer från bägges håll. 

    Analt infaller enbart på skott-år.

  • Anonym (Nils-­Göran)
    Wed 11 Sep 2019 16:07
    #5

    Brukar blanda, avslutar alltid med handarbete. Blivit mindre penetration på sistone eftersom hon fått känsliga slemhinnor med klimakteriet   

  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 11 Sep 2019 16:52
    #6

    Oftast ger jag oralt för jag älskar det.

    Ibland ger han oralt , vaginalt och jag avslutar med att ge oralt.

    Sällan att han ger oralt och det inte blir mer

  • Anonym (Anony­m)
    Wed 11 Sep 2019 16:54
    #7

    Mun och händer är enbart förspel. Jag har väldigt svårt att komma utan penetrering så det är ett måste för min del. 

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Wed 11 Sep 2019 18:09
    #8

    Glömde att lägga till hur det är hos oss. Kanske varannan eller var tredje gång har vi penetrerande sex. Det har de senaste åren minskat med penetrerande sex och oftast så använder vi nu bara våra händer och våra munnar. Min tjej kommer typ aldrig av penetration enbart utan hon behöver stimulans av

    Ibland lite analt, kanske 2-3 gånger på ett år. Kan inte säga att jag saknar penetrerande sex då hon är en jäkel på att både suga och runka. Jag lyckas ofta ge henne orgasm innan jag kommer själv.

  • Anonym (Ömsin­t)
    Wed 11 Sep 2019 21:31
    #9

    Vi kör nästan uteslutande händer o fingrar osv. Vaginalt är max en gång i månaden och då väldigt kort.

  • Anonym (Gubbe­n 56)
    Thu 12 Sep 2019 12:26
    #10

    Inget sex alls. Med klimakteriet kom prydhet och uttorkning som ett brev på Posten. Nu får man leva på minnen.

  • Anonym (EN)
    Thu 12 Sep 2019 19:26
    #11
    Anonym (Man) skrev 2019-09-11 15:30:54 följande:

    Har ni oftast vaginalt sex eller händer det att ni bara kör med händer och mun och skippar kuk i fittan sex?

    Hur ofta kör ni enbart vaginalt och hur ofta kör ni enbart oralt eller petting?

    Eller kör ni allt alla gånger? Dvs, händer, mun och penetration..?


    I stort sett alltid vaginal penetration i kombo med oralt och ibland analt
  • Anonym (Glad)
    Thu 12 Sep 2019 19:35
    #12

    Det är en salig blandning!

    Beror helt på humöret, bara petting nån kväll, hardcoresex en annan ????

  • Anonym (Bolla­)
    Thu 12 Sep 2019 19:41
    #13
    Anonym (Man) skrev 2019-09-11 15:30:54 följande:

    Har ni oftast vaginalt sex eller händer det att ni bara kör med händer och mun och skippar kuk i fittan sex?

    Hur ofta kör ni enbart vaginalt och hur ofta kör ni enbart oralt eller petting?

    Eller kör ni allt alla gånger? Dvs, händer, mun och penetration..?


    Ibland bara oralt

    Ibland bara händer

    Ibland händer+oralt

    Ibland händer+Kif

    Ibland oralt+Kif

    Ibland alla tre

    Aldrig enbart kif utan någon annat innan.

    Vardagssexet är oftast händer+ kif

    Helgsexet är oftare oralt eller alla tre.
Svar på tråden Har ni mest vaginalt sex eller sex med händer och mun?