• Anonym (Nervö­s)
    Wed 9 Oct 2019 12:57
    1156 visningar
    13 svar
    13
    1156

    Ni som börjat ha samkönat sex

    Jag har levt i heterosexuella relationer i 20 år och nu har jag mer och mer känt att jag vill prova en samkönad relation.

    Jag är dock såå nervös för det sexuella. Har ju noll erfarenhet och känner mig dessutom inte helt förtjust i oralt sex, varken män eller kvinnor. Det känns som att det till 99% handlar om just orala handlingar, eller är jag ute och cyklar? För er som suttit i samma - Hur tog eran partner det att ni var oerfarna i åldern 35 +, var det svårt?

  • Svar på tråden Ni som börjat ha samkönat sex
  • Wed 9 Oct 2019 13:02
    #1

    Nog svårt om du ska sexa på vis du inte gillar

  • Anonym (Swing for fun)
    Wed 9 Oct 2019 13:13
    #2
    Anonym (Nervös) skrev 2019-10-09 12:57:28 följande:

    Jag har levt i heterosexuella relationer i 20 år och nu har jag mer och mer känt att jag vill prova en samkönad relation.

    Jag är dock såå nervös för det sexuella. Har ju noll erfarenhet och känner mig dessutom inte helt förtjust i oralt sex, varken män eller kvinnor. Det känns som att det till 99% handlar om just orala handlingar, eller är jag ute och cyklar? För er som suttit i samma - Hur tog eran partner det att ni var oerfarna i åldern 35 +, var det svårt?


    Är själv inte speciellt förtjust i oralsex men är bisexuell så det går jättebra. Träffade en kvinna som var 67 år första gången hon hade tjejsex så det är inget problem. Vi började med sensuell massage och sedan gav jag henne en välbehövlig yoni-massage innan vi avslutningsvis smekte och lekte till otaliga orgasmer. Så oralsex är inte nödvändigt och åldern är absolut inget problem.
  • älskam­igmuch­o
    Sat 12 Oct 2019 04:11
    #3

    Börjat o börjat... har haft sex m andra tjejer många år men har varit med en hel del som velat testa första gången med mig... Jag vill inte skryta men de brukar vara nöjda o få mersmak.... om du inte vill slicka fitta direkt kan man göra massa annat... gillar du att få fittan slickad? Då kan det ju räcka med att hon gör det o att du gör annat skönt för henne... bara att suga på bröstvårtorna pulla kyssa en annan tjejs kropp är en upplevelse för de flesta

  • Anonym (detär­barakä­rlek)
    Tue 15 Oct 2019 03:03
    #4

    Ja, nu är du ute och cyklar rejält.

    Jag är tjej och haft både relationer och enskilda möten med kvinnor hela mitt vuxna liv (är bisexuell).

    Att det endast förekommer oralsex eller att oralsex är the main attraction är en fördom och okunskap. Sånt vi matas med via media och porr. Fel fel fel fel.

    Herregud. Att ha sex med en tjej är faktiskt inte så annorlunda, det är en människa du har sex med. Oralsex förekommer givetvis (och riktigt bra oralsex, hahah), men det är nog precis lika mycket penetration, kroppsorgasmer etc. Beror ju på vad man tycker om. Den enda skillnaden enligt mig är att det är mer balanserat, emotionellt, skönare, mer passionerat. Är man kär är det fanimej underbart..går inte ens att jämföra då.

    Om du inte gillar oralsex är det inga problem... det är ett ickeproblem och du behöver inte vara nervös!

    Vad väntar du på? Upplev!

  • Anonym (Anony­m)
    Sat 19 Oct 2019 04:10
    #5
    +1

    Är ungefär i samma situation som ts, fast jag skulle inte ha nått emot oralsex både att ge och att få. Men att vara nybörjare, är 48år och vill inget hellre än att få träffa en kvinna och ha sex med, men det är en ny värld att upptäcka, och vet inte hur /vart man ska ta vägen? Ni får det att låta så enkelt, jag upplever det som skitsvårt

  • Sat 19 Oct 2019 09:31
    #6
    Anonym (Anonym) skrev 2019-10-19 04:10:05 följande:

    Är ungefär i samma situation som ts, fast jag skulle inte ha nått emot oralsex både att ge och att få. Men att vara nybörjare, är 48år och vill inget hellre än att få träffa en kvinna och ha sex med, men det är en ny värld att upptäcka, och vet inte hur /vart man ska ta vägen? Ni får det att låta så enkelt, jag upplever det som skitsvårt


    Det är en ny värld, men inget du ska vara rädd för.
  • Sat 19 Oct 2019 17:34
    #7

    Så skönt att läsa att det finns fler som jag där ute. Är 46 och har äntligen erkänt för mig själv att jag är bi. Har alltid vetat det när jag tänker tillbaka men har inte tagit till mig insikten riktigt. För mig har det liksom alltid varit naturligt och har ibland blivit kär i ngn vän och därför inte faktiskt tänkt på det så mycket. Förrän jag såg en nyanställd tjej på jobbet som jag totalt stod handfallen inför. Så jag håller med dig. Det är en helt ny värld och jag tycker det är svårt att veta vem man kan prata med för man har så många små och stora frågor i huvudet och hur hittar jag ngn framöver. Jag är i dagsläget inte singel men känner att jag har många år kvar av livet.

  • Anonym (Anony­m)
    Sat 19 Oct 2019 18:43
    #8

    Asfaltblomman

    Hag känner precis lika, vem ska man prata med, vem kan svara på alla frågor, när man väl tagit sig mod till att vilja prova dejta, vart tar man vägen. Jyst nu är det det enda jag tänker på. Ska livet rinna förbi utan att ha fått utforska

  • Sun 20 Oct 2019 11:09
    #9

    Nog svårt att leva ut sina fantasier om man är i förhållande, men vem vet, det är kanske ok för partnern?

  • Anonym (Anony­m)
    Sun 20 Oct 2019 18:57
    #10

    Giftskåneman

    Vad menar du?

  • Mon 21 Oct 2019 06:59
    #11
    Anonym (Anonym) skrev 2019-10-20 18:57:51 följande:

    Giftskåneman

    Vad menar du?


    Att ni testar tillsammans med utomstående.
  • älskam­igmuch­o
    Sat 9 Nov 2019 04:50
    #13

    Jag är helt inne på det ni skriver o har haft massa olika män o kvinnor som vill knulla mig o ta för sig.... fråga om ni undrar något

Svar på tråden Ni som börjat ha samkönat sex