• Anonym (Nyfiket par)

    Nybörjare av analsex

    Hej,

    Vi är ett par som håller på att utforska analsex, och som testat oss fram med fingrar och leksaker. Vi har på senare tid tänkt prova på att penetrera med penis, men inte riktigt lyckas. Vi är båda nybörjare inom analsex. Så det hade varit intressant att höra av er som har analsex, vilken ställning ni tycker är bra vid analsex? Eller om ni har några andra tips som ni vill dela med er av för att en analdebut ska bli så bra som möjligt.

    Både kvinnor o män får gärna svara.

  • Svar på tråden Nybörjare av analsex
  • Anonym (1000timmaranalt)
    Anonym (vava) skrev 2020-05-14 23:00:36 följande:

    Ok, bara av de första raderna läser jag att man ska ha en reklamtidning i sängen.. Varför en reklamtidning som skydd?

    Balsam? Varför då?


    Ok. Om du är så trögtänkt ska du nog gå till ett mer barnvänligt forum, för jag tänker inte spilla tid på förklaringar.
  • Anonym (...)
    Anonym (vava) skrev 2020-05-14 23:00:36 följande:

    Ok, bara av de första raderna läser jag att man ska ha en reklamtidning i sängen.. Varför en reklamtidning som skydd?

    Balsam? Varför då?


    Är benägen att hålla med dig. Har haft mycket analsex i många många år, och är knappast trångsynt eller oerfaren, men >85% av råden i kommentaren stämde in extremt dåligt på hur jag upplever bra analsex.

    Har aldrig haft något skydd i sängen heller vid analsex, och skulle jag få för mig det, skulle jag nog använda nån gammal handduk eller äldre lakan. Att använda ett reklamblad? Tror inte det.
  • Arboga
    Anonym (...) skrev 2020-05-15 08:18:32 följande:
    Är benägen att hålla med dig. Har haft mycket analsex i många många år, och är knappast trångsynt eller oerfaren, men >85% av råden i kommentaren stämde in extremt dåligt på hur jag upplever bra analsex.

    Har aldrig haft något skydd i sängen heller vid analsex, och skulle jag få för mig det, skulle jag nog använda nån gammal handduk eller äldre lakan. Att använda ett reklamblad? Tror inte det.
    Precis.
  • Sgtwolf

    Bakifrån. Du rider.

    Min favorit är när hon ligger på rygg, jag på sida. Ger utrymme att pilla eller stoppa upp ett finger eller tre i musen. Brösten är också blottade för lek....

    För att ta emot... Var upphetsad, gärna uppvärmd med tuinga och fukt. Sen slappna av ung som på toa. Inte "krysta" men annars som om du ska skita. Väl inne, fyll på med fingrar i musen. Var inte blyg att hjälpa till själv. Att gnugga eller fylla musen. Då når du höjder som du inte ens kunnat fantisera om.

  • Anonym (1000timmaranalt)
    Anonym (...) skrev 2020-05-15 08:18:32 följande:

    Är benägen att hålla med dig. Har haft mycket analsex i många många år, och är knappast trångsynt eller oerfaren, men >85% av råden i kommentaren stämde in extremt dåligt på hur jag upplever bra analsex.

    Har aldrig haft något skydd i sängen heller vid analsex, och skulle jag få för mig det, skulle jag nog använda nån gammal handduk eller äldre lakan. Att använda ett reklamblad? Tror inte det.


    Kan förstå dej i handuksfrågan beroende på vilken nivå man kommit som mottagar främst och hur intrimmad man är med givaren. Funkade fint med handuk för mej också tills plötsligt man når nästa nivå av njutning. Jag skulle jämföra det med en vanlig kvinnlig orgasm och hennes helkroppsorgasm när hon skakar och är okontaktbar för stunden.

    Reklambladet är just för att den högre nivån av analorgasm blir som en okontrollerad helkroppsorgasm och då är det gött med ett papper på handuken.

    Texten är tänkt som för nybörjaren och som träningsstrategi .

    Har träffat några som haft analsex i 20år och då passatpå att köra demo.

    De blev väldigt överraskade!!
  • Anonym (1000timmaranalt)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-05-18 15:14:24 följande:

    Blev spräckt i röven 14 års ålder


    Där har vi ett levande bevis på hur man inte ska göra rent tekniskt.

    Men jag hoppas denna erfarenhet låter dej bannlysa analsex för dej.

    Det är som om man råkat krocka under övningskörning inte ska stoppa dej från att ta körkort.

    Gör om/Gör rätt/Med rätt person o teknik.
  • LadyThunder

    Låt det ta tid! Oftast spänner man rumpan mer än man tror när man rider så i början när man inte är van är det INTE en bra ställning för analt, även om det i teorin ger henne kontrollen. Lättast är med henne på mage, massera och försök inte med penis förrän tre fingertoppar är inne utan obehag iallafall. Minst. Använd glidmedel och passa på att ge klitoris lite uppmärksamhet samtidigt. Ha så kul!

  • Jimpen86

    Hej på er ja tror att det känns bäst för tjejen rider först använd olja eller nåt glidmedel de tyckte mitt x iaf

Svar på tråden Nybörjare av analsex