• Bär

    BIM September 2023

    Såg ingen sån här tråd så skapar en!

    Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

    10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

  • Svar på tråden BIM September 2023
  • Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-09-08 09:18:18 följande:
    Ser inget streck tyvärr
    Nej jag blir galen på familjelivs kvalité tyvärr, men antar det är negativt för cb va ju det med, det syns svagt på det här men starkare än igår men tänker då borde cb snappat upp det med!
  • Syskonförsök

    Det där är tyvärr negativt! Kör inositol när mensen kommer så hoppas vi på försök inom kort igen!!


    Sanlin90 skrev 2023-09-08 09:12:07 följande:
    Syns lite tydligare idag, gick få med på bild men syns väll inte här! Dock va cb early jättenegativt inte ens det vanligaste spökstrecket syntes så antar det bara är att vänta in mense ?
    fick utesluta dagens temp då jag va vaken mellan 4-5 men tempen va lägre det brukar min dock bli när jag varit vaken.
  • cutepenguin

    Fick positivt ÄL-test nu imorse. 🥳 Jag och sambon har legat i sen i söndags, så känns som det blev bra tajmat denna månaden. Blir idag och eventuellt imorgon också. Sen håller vi tummarna! 


    Tidigare 2 försök har vi inte prioriterat liggandet så bra innan ÄL utan det har mer blivit runt ÄL och dagarna efter vilket ju inte hjälper så mycket. 

  • Syskonförsök

    Ja, jag hoppade det denna gång för tänkte skippa allt en gång för jag ätit så mycket? men börjar ångra mig då jag nu är på dag 19 utan känningar på ägglossning än?. SÅ SEGT.


    Sanlin90 skrev 2023-09-08 10:22:30 följande:

    Syskonförsök ja det får bli inositol igen det verkade ju funka den här gången :)


  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-09-08 12:39:53 följande:

    Ja, jag hoppade det denna gång för tänkte skippa allt en gång för jag ätit så mycket? men börjar ångra mig då jag nu är på dag 19 utan känningar på ägglossning än?. SÅ SEGT.


    Vad tråkigt! Jag tog det ju i typ 15 dagar sen bytte jag till pulvet för 8 kapslar om dagen men räknade fel så tog för lite och fick då en blödning strax efter jag ökade igen och den blödningen va som min vanliga mens brukar vara väldigt kraftig men sen kom äl på dag 11 efter blödningen :)
  • Syskonförsök

    För min del ger det tidigare ägglossning. Har en svårt att ägglossa kan en ta det för att få ägglossning 


    summer13 skrev 2023-09-08 14:35:12 följande:

    Varför tar man inositol? Vad är det bra för? Glad


  • Anonym (1986)

    dagarna innan äggvitesekret, hur är flytningarna då?

Svar på tråden BIM September 2023