• Bär

    BIM September 2023

    Såg ingen sån här tråd så skapar en!

    Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

    10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

  • Svar på tråden BIM September 2023
  • Vinter01

    Grattis Cutepengiun 🙏🏻❤️ jag ska försöka hålla mig så länge.
    får man fråga om du haft symtom så tidigt?

  • Syskonförsök

    plussade äl+9


    Vinter01 skrev 2023-09-22 11:15:34 följande:

    En fråga till er som testar tidigt 😄. Hur tidigt testar ni? Jag har RFSU testa tidigt test hemma och är nu på ÄL+6. har plussat väldigt tidigt med mina två tidiga barn men minns inte när.
    förstår att jag måste vänta några dagar till.. men gud vad jobbigt det är.
    svar om att vänta tills bim undanbedes 😂


  • cutepenguin
    Vinter01 skrev 2023-09-22 12:17:30 följande:

    Grattis Cutepengiun 🙏🏻❤️ jag ska försöka hålla mig så länge.
    får man fråga om du haft symtom så tidigt?


    Tack! ❤️????🏼 


    Jag är än så länge bara på ÄL+13. Men ja, jag började få symptom redan i lördags kväll när jag var på ÄL+7 med yrsel och molvärk långt ner i magen strax ovanför blygdbenet. Yrseln pågår fortfarande så är helt snurrig 😵?💫 och molvärken kommer och går lite. Sen har det tillkommit trötthet och ömmande bröst sen jag plussade i tisdags. 

  • Anonym (Lovisa)

    Min mens brukar komma på CD 27-31. Jag är idag på CD29 och har inte fått finnar än. Brukar få det någon vecka innan. Någon som upplevt samma?

  • Oväntadedrömmen
    EFW skrev 2023-09-22 07:45:11 följande:
    Spännande nästan som jag då 😃 Brukar du testa äl+9? Håller tummarna för dig! 🍀🤞
    Ja, jag är så otålig. Så jag brukar börja då😅
  • Oväntadedrömmen

    Hur går det för er med bim i slutet av september? Några symtom?🙂

    Här är det symtomlöst bim-5 , lite ont i nedre delen av magen bara, inte riktigt som mensvärk, mer att det känns "tomt", svårt att förklara känslan. Blev minus på testet idag. Men än är det ju inte kört. 

    Med medicinen och pmdsen känns det ganska lovande. Hittills känns inte livet hopplöst i alla fall. 😁

  • Anonym (Trean)
    Oväntadedrömmen skrev 2023-09-24 10:23:46 följande:

    Hur går det för er med bim i slutet av september? Några symtom?🙂

    Här är det symtomlöst bim-5 , lite ont i nedre delen av magen bara, inte riktigt som mensvärk, mer att det känns "tomt", svårt att förklara känslan. Blev minus på testet idag. Men än är det ju inte kört. 

    Med medicinen och pmdsen känns det ganska lovande. Hittills känns inte livet hopplöst i alla fall. 😁


    Jag har bim om två dagar, och fick negativt i morse, äl +12 dagar. Jag tror inte jag är gravid men testar igen om två dagar om mensen uteblir. Tror jag börjar få lite mensvärk också så tror det är kört

    Håller tummarna för dig, än finns ju hopp om det är fem dagar kvar. :) 
  • Vinter01

    Oväntade drömmen:
    jag har bim på fredag. kan inte hålla mig från att testa och gjorde ett cb digital imorse som var negativt :(. Vet att det är tidigt att testa men man blir ändå besviken.
    Har liknande symptom som du lite molande känslan nedre delen av magen. 

    håller tummarna för oss nu 🙏🏻

  • Ailicececilia

    Samma här! BIM på fredag och vill sååå gärna testa. 


    Jag hoppas jag kan hålla mig till tisdag. Men fan vad långsamt dessa veckor och dagar går 😂 Har inte tålamod för det här. Kommer testa med CB tidigt! Någon som har erfarenhet av dessa?

  • cutepenguin
    Ailicececilia skrev 2023-09-24 13:08:03 följande:

    Samma här! BIM på fredag och vill sååå gärna testa. 


    Jag hoppas jag kan hålla mig till tisdag. Men fan vad långsamt dessa veckor och dagar går 😂 Har inte tålamod för det här. Kommer testa med CB tidigt! Någon som har erfarenhet av dessa?


     


    Jag använde CB digitalt testa tidigt på ÄL+10 och fick plus 🥰👍🏼 Har inte testat de som ska visa streck.

Svar på tråden BIM September 2023