• Anonym (borderlina)

    Hitlers fru hade borderline

    Så skickade mamma eller möjligtvis min syster från mammas telefon till min fästman. Han svarade om hon tycker att han är Hitler och fick till svar att nej absolut inte men att Hitler blev som han blev av en anledning och han var inte sådan först heller utan blev det. Det är uppenbart för mig att hon syftade på mig då jag har borderline. Jag får inte tag i vare sig mamma eller syster. De är sura på mig för något jag inte vet om? Eller så svarar de inte bara.

    Varför gör någon en sådan sak? Jag är skitledsen nu och och min fästman säger hon är säkert bara full igen och strunta i henne. Hade Hitlers fru borderline och gjorde det honom sådan? Ligger det någon sanning i det?

  • Svar på tråden Hitlers fru hade borderline
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Kanske springa?) skrev 2023-12-05 20:08:00 följande:

    Låter som att de vill varna honom för dig. Kanske borde han springa?


    Det är en del sådant ja. Han är alldeles för snäll, du har lindat honom kring lillfingret, stackars honom, han älskar dig alldeles för mycket, du har tur att du är söt. Sådana saker. Mest från syrran men mamma hakar på ibland. Det är tankar jag redan brottas med och känner mig osäker över. Bara för att deras på-och-av respektive är varsin alkoholiserad haschtomteidiot som behandlar dem som skit (de två är dessutom kompisar hur stört är inte det?)och jag har någon som älskar mig. 
    Anonym (Geez) skrev 2023-12-05 20:08:32 följande:

    Hitler föddes sjuk.. han förvandlades inte bara över en natt.. ja hade oxå tagit livet av mig om ja tvingats leva me honom


    Tänker också så. Finns det nån form av bevis på att det var Eva Braun som gjorde honom störd?...Eller nej, strunta i det. Min fästman blir inte Hitler av att vara med mig. Punkt.  
  • fornminne

    Hitler var inte som han var pga sina kvinnor, men instabila kvinnor drogs till honom. Eva Braun var en av dem. 

    Om hon hade borderline eller något annat kan ingen svara på. Men hon uppvisade sådana symtom.

    Hitler var dock fanatisk och knäpp redan när de träffades. Det var inte hennes fel.

    Det låter som du har en dysfunktionell familj TS. Har du inte skrivit här tidigare?

    Måste du ha kontakt med din mamma och din syster? De verkar inte bra för dig.

  • Anonym (XXX)

    Så nu är det bara en tidsfråga innan din fästman invaderar Polen, då... Drömmer

  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Geez) skrev 2023-12-05 20:11:45 följande:

    Du kanske borde bryta me familjen? Försöka läka på egen hand?


    Ja, eller kanske bryta just nu. Tror syrran har tagit att han friade till mig väldigt hårt. Hon kan bli avundsjuk och reagera konstigt. Men jag var tvungen att berätta nu, vill inte ha den reaktionen eller att hon blir suicidal när jag skall gifta mig.  
  • Anonym (Kanske springa?)
    Anonym (borderlina) skrev 2023-12-05 20:31:11 följande:
    Det är en del sådant ja. Han är alldeles för snäll, du har lindat honom kring lillfingret, stackars honom, han älskar dig alldeles för mycket, du har tur att du är söt. Sådana saker. Mest från syrran men mamma hakar på ibland. Det är tankar jag redan brottas med och känner mig osäker över. Bara för att deras på-och-av respektive är varsin alkoholiserad haschtomteidiot som behandlar dem som skit (de två är dessutom kompisar hur stört är inte det?)och jag har någon som älskar mig. 
    Anonym (Geez) skrev 2023-12-05 20:08:32 följande:

    Hitler föddes sjuk.. han förvandlades inte bara över en natt.. ja hade oxå tagit livet av mig om ja tvingats leva me honom


    Tänker också så. Finns det nån form av bevis på att det var Eva Braun som gjorde honom störd?...Eller nej, strunta i det. Min fästman blir inte Hitler av att vara med mig. Punkt.  
    Då kanske du ska låta honom gå.
  • Anonym (borderlina)
    fornminne skrev 2023-12-05 20:31:27 följande:

    Hitler var inte som han var pga sina kvinnor, men instabila kvinnor drogs till honom. Eva Braun var en av dem. 

    Om hon hade borderline eller något annat kan ingen svara på. Men hon uppvisade sådana symtom.

    Hitler var dock fanatisk och knäpp redan när de träffades. Det var inte hennes fel.

    Det låter som du har en dysfunktionell familj TS. Har du inte skrivit här tidigare?

    Måste du ha kontakt med din mamma och din syster? De verkar inte bra för dig.


    Det var inte såhär dysfunktionellt innan pappa dog, inte alls. Ok långt ifrån funktionellt men mycket bättre. Var inte alls den här typen av fylleri/fest utan svensson med en del problem liksom. Ett par år var jag mer dysfunktionell än henne, men då missbrukade jag och hade inte kontakt med dem alls. Jag är  dysfunktionell själv även utan missbruk (No shit? :D) och jag klarar inte av att hantera dem, särskilt inte när det festas osv. Jag blir inte sugen själv, tvärtemot, så det är inte det utan beteendet.
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Kanske springa?) skrev 2023-12-05 20:43:04 följande:
    Då kanske du ska låta honom gå.
    Aldrig i helvete heller att jag skall.
  • Anonym (Kanske springa?)
    Anonym (borderlina) skrev 2023-12-05 20:46:47 följande:
    Aldrig i helvete heller att jag skall.
    Varför inte? Vill du inte hans bästa?
  • Anonym (borderlina)
    AndreaBD skrev 2023-12-05 20:36:31 följande:

    Dumheter! Det var han som var den toxiska personen. 


    Jag tror det med. 
Svar på tråden Hitlers fru hade borderline