• Anonym (ABC)

    Uthängande blogg

    Vad säger ni manliga användare här på fl om att en användare systematiskt trakasserar kvinnliga användare och försöker ta reda på deras riktiga identiteter och var de bor?
    Att det i en blogg erbjuds pengar för att få reda på det?

    Vad tycker ni då om steget före det här (blogginläggen är polisanmälda), inläggen här:
    Säger ni ifrån när ni ser hur det skrivs om hur män fått nog och ska sätta stopp för kvinnorna eller bryr ni er inte?

    Om ni inte bryr er, varför inte?

  • Svar på tråden Uthängande blogg
  • Postman
    Tow2Mater skrev 2024-03-17 18:36:24 följande:
    Ska vi måsta vara så specifika säger ju trådstarten också Vad säger ni manliga användare här på fl; så kvinnor ska ju då inte kommentera i denna tråd.
    Precis, tack.
  • nihka
    Tow2Mater skrev 2024-03-17 18:36:24 följande:
    Ska vi måsta vara så specifika säger ju trådstarten också Vad säger ni manliga användare här på fl; så kvinnor ska ju då inte kommentera i denna tråd.
    Nu är det här ingen ordduell utan jag tycker på fullt allvar att man ska diskutera "Uthängande blogg" och att det är mer underordnat om den som svarar är man, kvinna eller övrigt.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-17 18:38:21 följande:
    Tack, ja jag kan självklart be om ursäkt för att jag anklagade dig att tysta mig.
    Tack själv.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Tow2Mater
    nihka skrev 2024-03-17 18:46:46 följande:
    Nu är det här ingen ordduell utan jag tycker på fullt allvar att man ska diskutera "Uthängande blogg" och att det är mer underordnat om den som svarar är man, kvinna eller övrigt.
    Vad betyder då meningen Vad tycker ni då om steget före det här (blogginläggen är polisanmälda), inläggen här ?

    Jag tolkar det som det som skrivs på FL, inte i bloggen. Har jag fel tolkning?
  • Anonym (Rättshaverist?)

    Djup tragik att en man är så fixerad på FL och konton han hänger ut.
    Det måste vara ett väldigt torftigt liv som stackarn lever.
    Besatt in absurdum och läser man hans blogginlägg om vilka: "straff som ska delas ut" till kvinnor som inte applåderar och hoppar jämfota över hans ,"magnifika och briljanta" slutsatser och påståenden på FL så 
    Om han hållit samma fotknöls argumentation på FL som i bloggen så förvånar det inte mig ett smack att han får en fot i röven och en utvisning från FL.
    Det han pysslar med är dessutom brottsligt men det verkar han inte förstå.
    Tragiskt.

  • Bis mis

    Kruxet med att polisanmäla den här typen som jag ser det är att jag inte vill låta ett psykfall veta mitt namn. Vet inget om anonymitet i det läget men misstänker att då blir min adress och arbetsplats känd.

  • Anonym (Q)
    Postman skrev 2024-03-17 18:20:20 följande:
    Inte, jag bedriver inga drev som en del här gör, dessutom dubbelanonymt i sedvanlig ordning. Fegt är det. Jag kommer aldrig låta mig tystas och är det så att trakasserierna fortsätter kommer jag försöka kontakta forumvärden. Det får fn vara nog snart på vissas framfart här.
    Så du vill tysta andra. Med andra ord. Dina åsikter ska framföras oemotsagda oavsett hur absurda de än är.

    Jag hoppas att alla reagerar mot hatfyllda inlägg i stället för att normalisera dessa.

    Ser väldigt ofta hat presenteras i paketerat i en offerroll. Det är så tröttsamt. Det är inte ett dugg synd om hataren.
  • ClumsySmurf
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-17 12:40:30 följande:
    Jag ser många manliga användare lägga ner 100-tals inlägg rill kvinnliga användare de tycker har fel, men inte ett enda till den här snubben, och jag är nyfiken på varför.
    Det är betydligt vanligare att män ifrågasätter andra män och det verkar vara enbart några få kvinnor som kan ifrågasätter andra kvinnor men det är betydligt vanligare att kvinnor uppmanar män att ifrågasätta andra män. Det sistnämnda har jag börjat ta som ett kvitto på att de själva inte ser något eller håller med minst delvis
    om en 'lady dahmer' skriver i tråden.


Svar på tråden Uthängande blogg