Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Söker namn på gammalt barnprogram av Tusse­b­usse Övrigt 268 0 Hej!  Söker namnet på ett barnprogram. Har sökt som en idiot och tänkt på det till och frå... Övrigt Obesvarade
0
268
I väntan på nipt-svar av Idaso­f­ia84 Fosterdi­agnostik 233 0 Hallå!  jag tänkte kolla om det är fler som väntar på sitt nipt-svar i dessa dagar eller n... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
233
Barnlöshet och homocystein av Sandr­a­221 Ofrivill­ig barnlösh­et 307 0 Hej, Jag undrar om någon varit med om att ett förhöjt homocysteinvärde bidragit till ofriv... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
307
Nya vänner Bålsta av PJVal­l­mo Övrigt 206 0 Hej finns de någon som vill träffa nya vänner på en kaffe ,promenad.Jag är en glad, trevli... Övrigt Obesvarade
0
206
Ssk på hematologen av Jsmho­s­hm Arbete 503 0 Hur tycker ni det är att jobba där? Vad lär man sig där? Hur ofta håller man på med cytost... Arbete Obesvarade
0
503
Lymfkörtlar av Ellie­s­9801 Hälsa 142 0 Är det någon som haft liknande symtom & problem? Behöver verkligen hjälp  För 1,5 år s... Hälsa Obesvarade
0
142
Varning för Meca Säter av Frida­8­5a Motor 823 0 Jag har haft inne min dotters A-traktor vid ett flertal tillfällen på Meca i Säter. De kän... Motor Obesvarade
0
823
Master studie Enkät: Frågor om Gender, Dating, Personality Traits och Fantasies av Maste­r­Stude­n­t24 Efterlys­ning - media 286 0 Hej allihopa jag håller på med mitt mastersarbete om ni vill delta och svara på enkäten tr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
286
Hantera svek av Anony­m (C) Allmän debatt 86 0 om en person svikit dig flera gånger. Och fortsätter höra av sig med till synes omtänksamm... Allmän debatt Obesvarade
0
86
Britax Smile 4 eller 5z? av impa0­7 Barnvagn­ar 536 0 Vilken borde man köpa? En prisskillnad på 1500 kr. Nån som har erfarenhet av dessa? Barnvagn­ar Obesvarade
0
536
2 missfall inom 4 månader av triss­e­miss Upprepad­e missfall 220 0 Går precis igenom mitt andra missfall inom loppet av 4 månader. Har ett barn som jag fick... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
220
Speed dejt, nätdejting, gemensamt intresse av Anony­m (Ange­l­) Familjel­iv - sajten 139 0 Hej!Vilken av de ovannämnda är mest seriösa/effektiva för att hitta någon. Är 42. Finns de... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
139
Erfarenhet av åderbråck underliv vid graviditet av Anony­m (Åder­b­råck) Gravidit­et 163 0 Jag tror att jag fått åderbråck i underlivet under tredje trimestern. Jag är nu i v.33.Jag... Gravidit­et Obesvarade
0
163
Master studie Enkät: Frågor om Gender, Dating, Personality Traits och Fantasies av Maste­r­Stude­n­t24 Vetenska­pligt 332 0 Hej allihopa jag håller på med mitt mastersarbete om ni vill delta och svara på enkäten tr... Vetenska­pligt Obesvarade
0
332
Skrattretande censur av Mysig­a­st Familjel­iv - sajten 177 0 Jag tycker censuren här på forumet har blivit allt mindre förtroendegivande. Nu tycker jag... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
177
Clearblue veckoindikator av Anony­m (Grav­i­d) Gravidit­et 141 0 Om ett cb test med veckoindikator slog om till +3 igår eller idag, när blev då ägget befru... Gravidit­et Obesvarade
0
141
Förklimakterie - träning och viktuppgång av Bis mis Vikt 291 0 Tänkte det kunde vara en god idé att se hur andra upplever det här. Är strax under 50, är... Vikt Obesvarade
0
291
Separera pga bonuslivet när man har gemensamt barn av Anony­m (Anna­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 301 0 Är det någon som separerat från sin partner pga att bonuslivet blivit för tufft men man oc... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
301
Separera pga bonuslivet när man har gemensamt barn av Anony­m (Anna­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 156 0 Är det någon som separerat från sin partner pga att bonuslivet blivit för tufft men man oc... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
156
Separera pga bonuslivet när man har gemensamt barn av Anony­m (Anna­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 127 0 Är det någon som separerat från sin partner pga att bonuslivet blivit för tufft men man oc... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
127