Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ljusrosa/brun Blödning bim-6 av Astaa­n­gie Första trimeste­rn 186 0 cykel 27 dagar. Ägglossning någonstans runt den sista mars -3 april.  ljusrosa bruna flytn... Första trimeste­rn Obesvarade
0
186
Sluta amma till sömns men samsova? av Ems99 Sömn/Dyg­nsrytm 234 0 Sluta amma till sömns men samsova?Jag har fastnat inträdet där jag ammar till sömns. nu är... Sömn/Dyg­nsrytm Obesvarade
0
234
Barnförsäkring av A4ka Funktion­snedsätt­ning 256 0 Undrar om ersättningen från IF för olika diagnoser från barnförsäkringen: om barnet har 2... Funktion­snedsätt­ning Obesvarade
0
256
Barnuppfostran och majblommor av Anony­m (;ajb­l­omman­) Allmän debatt 96 0 Var det bättre förr? Det var stökigt värre utanför en matbutik under fredagseftermiddagen.... Allmän debatt Obesvarade
0
96
Är Snapchat som Facebook? av Anony­m (Fred­a­g) Allmän debatt 170 0 Hej, jag funderar på att bli medlem på snapchat och undrar 💭 hur det funkar med me... Allmän debatt Obesvarade
0
170
Gravid efter konisering, hur gick det för dig? av User1­0­86 Hälsa: Gravidit­etshälsa 288 0 Fick barn i december och under graviditeten besked om cellförändringar, har nyligen gjort... Hälsa: Gravidit­etshälsa Obesvarade
0
288
Lyckad heminseminering? av bella­m­inbel­l­a Barnläng­tan 191 0 Känner att jag behöver pepp och få höra lyckliga historier från andra som lyckats med hemi... Barnläng­tan Obesvarade
0
191
Diskbuktning, vad är era erfarenheter? av Mrgon­e Övrigt 389 0 Hej!Jag var hos en sjukgymnast idag eftersom jag haft ont i ena sätet i cirka 4 månader, d... Övrigt Obesvarade
0
389
Tips på hjälp med ingen sexlust av Anony­m (Sexl­u­st) Kroppsli­gt 120 0 Nån som har tips på sexolog eller liknande som kan hjälpa med minskad/försvunnen sexlust,... Kroppsli­gt Obesvarade
0
120
Hjälp oss med vår kandidatuppsats! Enkät om stalking b.la av Stalk­i­ngKan­d­idatu­p­psats Övrigt 342 0 Har du stalkat ditt ex via sociala medier någon gång? Är du mer ängel än jävul? Låter dett... Övrigt Obesvarade
0
342
Bedrägerier i Sverige av hanne­s­r Övrigt 391 0 Som många säkert vet har bedrägerier blivit en vanlig och effektiv metod för de kriminella... Övrigt Obesvarade
0
391
Är han en psykopat? Eller överdriver jag av Anony­m (Anon­y­m) Smärta/O­behag 135 0 Hej? Asså jag vet inte riktigt hur jag ska börja men jag kan börja me att berätta att jag... Smärta/O­behag Obesvarade
0
135
Tjocka flytningar? av Sönda­g Tredje trimeste­rn 590 0 Hur är/ var era flytningar omkring vecka 30? Jag har fått så himla tjocka ”vita” flytninga... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
590
Mens eller nidblödning? av Mmmbo­p­p Övrigt 232 0 Hej! Jag har varken tid, vilja eller ekonomi till att vara gravid just nu, jag är 36 och h... Övrigt Obesvarade
0
232
Rosa flytningar runt BIM när man är gravid? av Anony­m­7393 Oro för missfall 475 0 Hej, Testade i måndags (2 dagar innan BIM) äntligen positivt! Var ett väldigt ljust streck... Oro för missfall Obesvarade
0
475
Hallux valgus ortoped av ulfin­a Hälsa: Hälsa 494 0 Hej behöver tips på bra ortoped för hallux valgus operation!  I sthlm  Hälsa: Hälsa Obesvarade
0
494
graviditetsillamående av Ninni­s­tege8­9 Grav. komplika­tioner 218 0 Hej alla glada gravida , jag har mått piss under nästan hela graviditeten så här lång (v16... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
218
Föräldrarpenning vikariat/tjänstledig av Sarah­s­magas­i­n Övrigt 176 0 Jag kommer från i sommar gå på ett vikariat som sträcker sig fram till hösten 2025 (15 mån... Övrigt Obesvarade
0
176
Jönköping, Juneorten! av esso2­2­32 Samhälle 68 0 Hej på er allihoppaVi är ett gäng studenter som fått i uppdrag att marknadsföra en tom lok... Samhälle Obesvarade
0
68
Läxor av Mamma­t­illso­f­ia Skola 239 0 Hej alla föräldrar! Skulle uppskattas super mycket om ni kunde svar på denna enkät, vi gör... Skola Obesvarade
0
239