Allmänna rubriker: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Spädbarnsobservationer Stockholm / Solna av joelt­o­nnber­g Efterlys­ning - media 975 0 Hej,   Jag utbildar mig till Psykoanalytiker vid Svenska Psykoanalytiska föreningens utbil... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
975
kvinnor 30-49 år. Svara på vår enkät - Vaginal hälsa. 100% anonymt. av Filip­h­01 Efterlys­ning - media Anonym (Bluff?)
2022-05-02
2,0k 1 Hej alla! Jag är ny här så hoppas detta är okej.Alla kvinnor 30-49 år, se hit! Vi är en g... Efterlys­ning - media Anonym (Bluff?) 2022-05-02
1
2,0k
Efterlysning: Par 40 + som valt skilda sovrum av Tuva5 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Har ni valt att sova i varsitt sovrum - och tycker det funkar bra, både för var och en av... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Bidra till vårt examensarbete av exjob­b Efterlys­ning - media 888 0 Hej kära småbarnsföräldrar!Vi är två studenter från Chalmers i Göteborg som hade uppskatta... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
888
SVARA PÅ MIN ENKÄTUNDERSÖKNING OM NÄTDEJTING av Kommu­n­ikatö­r­stude­n­t Efterlys­ning - media 697 0 Hej alla!Jag är en kommunikationsstudent som skriver mitt examensarbete om nätdejting. Nu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
697
Akne i samband med solkräm? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 799 0 Hej, jag är journalist och skriver en artikel om solkräm kopplat till akne. Har du haft lä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
799
Mindfulnessträning gratis! av Stell­a­Mira Efterlys­ning - media 584 0 Mindfulnessträning gratis! Hej!Jag är magisterstudent i avdelningen för psykologi vid Li... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
584
Blivande/nyblivna pappor sökes till forskningsprojekt! av Barnm­o­rskan­2­022 Efterlys­ning - media 523 0 Är du en blivande/nybliven förälder och pappa? Då vill vi veta vad du tycker! Vi utvecklar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
523
Deltagare sökes till testning av klimat-app (betalt) av nilsu­x­resea­r­ch Efterlys­ning - media 547 0 Alla våra köp har ett klimatavtryck – och nu kan du få en unik inblick i ditt egna fotavtr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
547
Det här med varumärken som tar ställning... av denko­v­ich Efterlys­ning - media 559 0 Vad tycker ni om det? Snälla hjälp oss att svara på vår enkätundersökning till examensarbe... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
559
Vårdnadshavare sökes till forskningsprojekt om föräldrasamverkan i förskolan av Tuula Vuori­n­en Efterlys­ning - media 474 0 Har du som vårdnadshavare erfarenhet att samarbeta med förskolans personal både före och u... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
474
Vi behöver din hjälp! av denko­v­ich Efterlys­ning - media 443 0 Två studenter som skriver sitt examensarbete om varumärkesaktivism söker personer födda me... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
443
Kvinnor sökes till forskningsprojekt om återgång i arbete efter sjukskrivning för stress, depression eller ångest av Winne­r­woman­8­2 Efterlys­ning - media 469 0 Har du under de senaste tre-sex månaderna återgått i arbete efter en sjukskrivning för st... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
469
Forskningsprojekt om förlossningsrädsla. av Barnm­o­rskan­2­022 Efterlys­ning - media 703 0 Är du en blivande förälder, mamma, pappa, medförälder eller partner? Då vill vi veta vad d... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
703
Hjälp till projektarbete uppskattas (enkätundersökning om kökslådor). :) av penta­k­usu Efterlys­ning - media 877 0 Hejsan. Jag har ett skolprojekt att designa en organisering till stora kökslådor. Det skul... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
877
Studie om stöd för förlossningsrädsla. av Barnm­o­rskan­2­022 Efterlys­ning - media 573 0 Jag heter Carita Nordin-Remberger och är barnmorska och doktorand på Institutionen för kvi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
573
Intervjustudie! Föräldrar med barn som har behov av särskilt stöd, se hit! av djuuu Efterlys­ning - media djuuu
2022-03-04
710 1 Hej!Vi är två studenter som läser magisterprogrammet vid Pedagogiska institutionen på Umeå... Efterlys­ning - media djuuu 2022-03-04
1
710
Förälder till forskningsstudie! av patca­8­47 Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej där! Är du själv, eller känner du en förälder till barn 18-36 månader? Se hit! Baby-o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
ENKÄT FÖR GRAVIDA KVINNOR av selin­s­ungur Efterlys­ning - media 560 0 Hej!Jag skriver min masteruppsats i kostvetenskap vid Umeå universitet. Syftet med studien... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
560
ENKÄT FÖR GRAVIDA KVINNOR av selin­s­ungur Efterlys­ning - media 429 0 Hej!Jag skriver min masteruppsats i kostvetenskap vid Umeå universitet. Syftet med studien... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
429