Allmänna rubriker: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
SVT söker lyckligt skilda av Lotta­S­treet Efterlys­ning - media 212 0 SVT och Deemas Underbara Resa söker personer eller par som valt att gå skilda vägar och so... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
212
SVT söker parmiddagar av Lotta­S­treet Efterlys­ning - media 208 0 Hej! Jag heter Lotta Malm och arbetar med SVT-serien Madame Deemas underbara resa. Ju... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
208
Insekter – framtidens barnmat? av Calsi­n­gen Efterlys­ning - media 184 0 Hej! Jag behöver hjälp med en skoluppgift! Är du förälder i åldern 25–40 år, har barn i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
184
Undersökning för skolprojekt av store­g­uider Efterlys­ning - media 250 0 Vi gör en grej i skolan där vi ska göra en idé på en uppfinning, det skulle vara roligt om... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
250
söker anonyma personer till ett projekt av marks­t­rom Efterlys­ning - media 188 0 hej allihopa!Det är så att jag söker personer till ett arbete om  att vara anhörig till  e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
188
Föräldrar till barn födda 2013-2014 sökes till studie om digital medieanvändning och barns psykiska hälsa av cToll­b­äck Efterlys­ning - media 178 0 Barn- och babylabbet vid Linköpings Universitet söker just nu föräldrar till barn födda 20... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
178
Barn med svårt att sova sökes! av knils­s­on Efterlys­ning - media 192 0 Jag jobbar med ett radioreportage (UR, Barnaministeriet) om barns rätt till vila och återh... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
192
Enkät brottsoffer av krimi­n­ologi­u­nders­o­kning Efterlys­ning - media 250 0 Hej!Som student i kursen Kriminologi II genomför jag en undersökning om hur personer som b... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
250
Vill du fria i TV? av Natha­n­elleI­T­V Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 21 Feb 15:36
254 2 Hej,Jag provar att skriva ut en liten annons här! Kanske inte rätt forum men det är så svå... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 21 Feb 15:36
2
254
Svara jättegärna på min enkät angående namngivning, för en gymnasierapport! Svaren är anonyma och det tar inte längre än en minut att svara, uppskattar varje svar till tusen :) Tack på förhand! av karam­e­llknu­g­2 Efterlys­ning - media 195 0 https://goo.gl/forms/Et5icd5gKnjetXrR2 Länken tar er till enkäten, uppskattar som sagt all... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
195
Badrumsundersökning av Desig­n­ingen­j­örtvå Efterlys­ning - media MsFry
Äldre 19 Feb 15:07
317 3 Hej! Vi är två designingenjörsstudenter som läser sitt sista år och har ett examensarbete... Efterlys­ning - media MsFry Äldre 19 Feb 15:07
3
317
25-55 år? SE HIT!!! av alice­c­harlo­t­ta Efterlys­ning - media 185 0 Hej! Jag gör just nu en samhällsvetenskaplig undersökning där jag studerar flygvanor och i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
185
Mammor i Finnerödja? av Piggo­g­lad Efterlys­ning - media 197 0 Finns det några mammor som bor i Finnerödja här? Vi funderar på att flytta dit och vill... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
197
Abortfrågan enkät av Skolu­p­psats Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 15 Feb 15:59
189 1 Hej svara gärna på vår enkät! Vi har försökt göra den så ovinklad och simpel som möjligt.h... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 15 Feb 15:59
1
189
25-55 år? SE HIT!! av alice­c­harlo­t­ta Efterlys­ning - media Meriall
Äldre 13 Feb 20:02
236 1 Hej! Jag gör just nu en samhällsvetenskaplig undersökning där jag studerar flygvanor och i... Efterlys­ning - media Meria­l­l Äldre 13 Feb 20:02
1
236
Undersökning av adoption hos samkönad föräldrar av Amaja­n Efterlys­ning - media Amajan
Äldre 13 Feb 13:14
354 3 Hej, jag och ett antal klasskamrater undersöker hur allmänheten uppfattar samkönad adoptio... Efterlys­ning - media Amaja­n Äldre 13 Feb 13:14
3
354
Enkät - Svensk Vapenexport av Under­s­öknin­g Efterlys­ning - media 185 0 Hej vi är tre gymnasieelever som gör en rapport om svensk vapenexport. Det skulle vara kul... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
185
Bra nedräknings-app? av Smult­r­on93 Efterlys­ning - media 292 0 Tips på en bra app som räknar ner dagar till ett datum? Jag hade en grym app på min samsun... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
292
Yngre pojkvän / äldre flickvän av JoelE­x­press­e­n Efterlys­ning - media 197 0 Hej, alla!  Mitt namn är Joel och jag jobbar som reporter på Expressen. Jag skulle vilja s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
197
Det hållbara boendet av Ettha­l­lbart­h­em Efterlys­ning - media 179 0 Hej!    Vad kul att du hittat till den här enkäten. Vi är en grupp studenter från Teknisk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
179