Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Vad dåligt det syns; ni får kolla galleriet...här kommer originalet:
    Den här tänker jag scraplifta nu....

• annika5064
    Fnyz skrev 2006-07-20 21:40:47 följande:
    fiiin annika...hoppas du gillar de jag snott från dig
    Skrattande Blev jättefin! Och det är en ära att bli liftad, tycker jag, så tack!
  • annika5064
    Fnyz skrev 2006-07-20 21:42:52 följande:
    måste man ha plus för å kunna lägga in bilder i inläggen?
    JAAAA!
  • annika5064
    Tezsan skrev 2006-07-21 11:45:22 följande:
    Jag letar efter en butik i Kalmar som säljer Scrapbooking-saker. Vet att det har funnits en innan men kan inte hitta den nu. Är det någon som vet om den finns kvar och i så fall vilken hemsides adress det är!Mycket tacksam för hjälp!!!
    http://www.pyzzla.se/

Hon håller på att lägga ner...
  • annika5064
    Johannapanna skrev 2006-07-21 14:10:55 följande:
    Å, jag håller på och planerar min ultraljuds-LO och behöver lite inspiration. Det var någon här som hade gjort en jättesnygg med konturer av en mage på den dubbel-LO. Den var uppe här för nån vecka sen eller så. Kan inte hitta den nu! Nån som känner igen sej?
    Jag har en sådan, men jag tror du menar en annan...
  • annika5064

Jag vill bara passa på att tacka er som skriver så fint i min gb; TACK!

• annika5064
    Mystjejen skrev 2006-07-22 08:52:27 följande:
    Någon som har ett bra tips när man får "dåligt scrappsjälvförtroende"???Har inte gjort något sedan utmaningen.Tycker inget blir bra!!! Tråkigt...
    Byt format; scrappa ett minialbum, gör en tavla, förvaringslådor etc...
  • annika5064

Gjorde en burk till penslar häromdagen när jag var trött på vanlig scrapping, nästa projekt blir en anteckningsbok för idéer till LO:s...

Bild 158.jpg

• annika5064
    Jen 82 skrev 2006-07-22 20:51:18 följande:
    3 Nya LO's i galleriet . . . O Nu är min nya scrappplats ÄNTLIGEN klar! ! ! Skönt med en egen plats där man slipper plocka fram o bort hela tiden!
    VILL OCKSÅ HA!!!!! Är såååååå trött på att plocka fram och tillbaka; det tar ju värdefull scraptid, ju...

Nu ska jag kolla ditt galleri!
  • annika5064

Meli, jättefina nya!

Kollade precis in BG:s nya kollektioner Gypsie och Lilykate...men guuuuuuud, va FINAAAAAAAAAAAAAA! Måste ha dem NU!

Svar på tråden Scrapträsket 2