Inlägg från: annika5064
|
-
-
Fnyz skrev 2006-07-20 21:40:47 följande:fiiin annika...hoppas du gillar de jag snott från dig
Blev jättefin! Och det är en ära att bli liftad, tycker jag, så tack!
-
JAAAA!Fnyz skrev 2006-07-20 21:42:52 följande:måste man ha plus för å kunna lägga in bilder i inläggen?
-
http://www.pyzzla.se/Tezsan skrev 2006-07-21 11:45:22 följande:Jag letar efter en butik i Kalmar som säljer Scrapbooking-saker. Vet att det har funnits en innan men kan inte hitta den nu. Är det någon som vet om den finns kvar och i så fall vilken hemsides adress det är!Mycket tacksam för hjälp!!!
Hon håller på att lägga ner... -
Jag har en sådan, men jag tror du menar en annan...Johannapanna skrev 2006-07-21 14:10:55 följande:Å, jag håller på och planerar min ultraljuds-LO och behöver lite inspiration. Det var någon här som hade gjort en jättesnygg med konturer av en mage på den dubbel-LO. Den var uppe här för nån vecka sen eller så. Kan inte hitta den nu! Nån som känner igen sej?
-
Jag vill bara passa på att tacka er som skriver så fint i min gb; TACK!
-
Byt format; scrappa ett minialbum, gör en tavla, förvaringslådor etc...Mystjejen skrev 2006-07-22 08:52:27 följande:Någon som har ett bra tips när man får "dåligt scrappsjälvförtroende"???Har inte gjort något sedan utmaningen.Tycker inget blir bra!!! Tråkigt...
-
-
VILL OCKSÅ HA!!!!! Är såååååå trött på att plocka fram och tillbaka; det tar ju värdefull scraptid, ju...Jen 82 skrev 2006-07-22 20:51:18 följande:3 Nya LO's i galleriet . . . O Nu är min nya scrappplats ÄNTLIGEN klar! ! ! Skönt med en egen plats där man slipper plocka fram o bort hela tiden!
Nu ska jag kolla ditt galleri! -
Meli, jättefina nya!
Kollade precis in BG:s nya kollektioner Gypsie och Lilykate...men guuuuuuud, va FINAAAAAAAAAAAAAA! Måste ha dem NU!