• Tbulle

Scrapträsket 2

Såg att hon på pyzzla.se hade fina papper från Design Originals men hon säljer ju inte via nätet längre. Vet nån var man kan hitta papper därifrån?..

• Tbulle

Jen 82 - vad härligt med en egen plats! Lyllos! Och fint ser det ut också!

• Tbulle

Sassan - har köpt Encyclopedia of Scrapbooking och den är toppen! Allt du kan tänka dig finns med och massor av inspirerande bilder! Blev tipsad om den här på FL. Mycket nöjd! Köpte den på adlibris om jag minns rätt.

• Tbulle

Mystjejen - hur härligt rum som helst! Avundsjuk så jag kräks! Måste ordna en fin plats till mig, men var?

• Tbulle

skrutthumlan2 - tydligen ska det vara lite scrapmässa på syfestivalen (www.syfestivalen.se). Den tänker jag besöka om jag kan!

Hur är det att använda dekorväv på sina LO's? Går det? Nån som gjort det? Blev det bra?

• Tbulle

Bra o billigt ställe att framkalla "riktiga" foton? Nätet eller i Stockholm.

• Tbulle

Tack alla, men jag menade foton från vanlig film, alltså framkallning av film samt foton, inte digital. Butiker och sådana man skickar in fotopåsar till. Nån som vet det?

• Tbulle

Tack för hjälpen med fotoställe!
    Det verkar som om fotolabo har bäst deal. Ska pröva dom. Tack Jen 82!

• Tbulle

Letar efter en stans som kan göra en ring. Nån som vet var man kan få tag i en sån?

• Tbulle

Cino - har köpt skärmaskin, lite förvaring och Dymo på Clas Olsson. De har väl fotofix också..? I övrigt hittade jag inget intressant, men jag botaniserade inte egentligen.

Skickar ut mina frågor igen med hopp om att Någon kan svara:
    Dekorväv - är det någon som använt det eller vet om det går att använda?
    Ringstans (Ej cirkel) - var kan jag hitta det?

• Tbulle

StockholmsPärlan - Jag gillar Skapa. De har en härlig affär med massor av roliga prylar och trevlig personal! Deras brist på papper är lite tråkig, men papper beställer du lätt på nätet.
    När jag "scrapshoppade" första gången fick jag mycket hjälp av dem.
    Dock tar det en stund innan man är klar därinne. Avsätt gott om tid!

• Tbulle

Marie J - Jag vet inte hur de är men jag tänkte chansa och gå torsdag den 7 Sept. Kanske ses vi där?..

• Tbulle

Mitt första riktiga scrapförsök är tillverkat. 1-årskalas inbjudan. Ganska nöjd, men skulle kanske använt chalk lite - men jag var så stressad att jag glömde av det. Gärna ros, men lite ris kan jag ta..

Svar på tråden Scrapträsket 2