Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Hm, här sitter man, har slösat bort två timmar på att chatta och torrsurfa på fl.... istället för att pyssla!? Varför blir det alltid så?

Jag har beställt förstoringar på fujicolor, men hittar ingenstans om hur i hela friden man får veta att bilderna är färdiga för hämtning?! Någon som vet?

• Blue Vapor

Photoshop är det mest OLOGISKA bildbehandlingsprogrammet som öht existerar!! Jag hatar det..... Tusen underliga steg för att få en bild till svartvitt.... en miljard oväntade manövrar för att sudda bort saker.... *morr*

• Blue Vapor

Cino - det spelar ingen roll vad det är för storlek på själva färgdynan! Man duttar på ändå, jag skulle rekommendera dig att köpa de små versacubes för en dryg tjuga styck! Då kan du köpa flera istället! Har MYCKET stämpelgrejjer och använder sällan de stora dynorna - däremot de hundraelva småttingarna!

JA, du ska ha en stämpeldyna (färg alltså)!

• Blue Vapor

Wiiiiiiiiiiiiii!
    Idag fyllde jag ååååår, och jag fick en ny fin digitalkamera av sambon och dottern! Min gamla var så.....ja GAMMAL helt enkelt *asg* Härligt, nu kan jag ta _ännu_ fler foton som jag aldrig kommer hinna scrappa!

• Blue Vapor

DQ - vavava? är du vakeeeeen?? *sparkar igång msn*

• Blue Vapor

Lägg inte ut en massa pengar på "märkes"-skärmaskiner om samma sort ändå finns på Clas Ohlson.... det är mitt heta tips! Jag köpte en där för 3 år sedan, funkar precis HUR bra som helst! Samma med skärmattor och värmepistol! Dvs, köp inte nån sån särskild "fön" för embossing (om ni vill syssla med det) de är svindyra och värmepistol funkar oftast faktiskt _bättre_!

*suck, barnet gnällerIGEEEEN*

• Blue Vapor

Akut hjälp tack!!
    Håller på med dopinbjudningarna *halleluja, hon fick asselet ur! )

Ytterligare ett ord för uns/gnutta... som låter lite finare än typ atom ? Pliiiiiiis?

• Blue Vapor

Tjejorna med Rhonna Farrer-sug.. kan ni inte beställa från Lifetime då? Där tar de ju bara vikt-frakt, och rubons är ju himla lätt! Så ni får det ni suktar efter, menar jag..

Svar på tråden Scrapträsket 2