Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Scrapträsket 2

Fnyz - mörsiiiiii! Tänk att hjärnan står helt still när man behöver den som bäst?

• Blue Vapor

MAmmsy - haha, jag vågade inte försöka mig på en länk, för jag skriver själv ALLTID fel och hamnar på nån jäkla b-ig fotosida i amerikat (lifetimeMEMORIES.com)

*vimsar på med inbjudningarna - BLIR det rosa flock eller rosa ep? *

• Blue Vapor

Är det förresten någon som har köpt den nya lim-dynan från Tsukineko? Såg annonser om den, och den verkar skitbra - någon som sett i en svensk shop månntro? *måste ha*

• Blue Vapor

annika5064 - *fniss* jag är tyst som muren....

*leker glatt vidare med mitt as-fräcka nya rosa flock *

• Blue Vapor

Fnys - jajjemen, jag bökade om lite i texten så blev det precis som jag ville ha det! Tack för hjälpen såklart! Bild får nog komma imorgon hoppas jag, vet inte om jag hinner klart innan dess.... (läs: knappast troligt, nej) Nu ska här göras framsida med rosa flock *tjatar*

• Blue Vapor

Fnyz - Flock är liksom ....lurv... ehm, ett "lurv-pulver" som man strör över lim eller lim-e.p. och så när det fastnat så blir liksom motivet ludet.... Verkligen bra på att förklara.... Hittade bara en halvbra länk.. www.impressrubberstamps.com/miva/merchant.mv&Store_Code=IRS&Search=flock

Man stämplar (eller skriver med lim funkar nog??) ett motiv/text och har på lim-embossingpulver, värmer som vanligt, sen strör man över flocket, trycker till, borstar försiktigt bort det mesta överflödet, värmer jättekort igen för att det ska fastna bättre, sen så borstar man bort allt löst! Voíla! Fint som snus Det blir som sammet, kan man nog säga!!

• Blue Vapor

Mammsy - ja jag vill också att det ska bli klart Nu blir jag sugen på att använda det inuti också.... men nääää... då blir jag nog aldrig färdig. Där får det allt bli plain stämpelfärg ändå!

• Blue Vapor

*host* vem, jag? (ja, jag mindes den med fasa då jag öppnade embossdynan...alldeles prickig fortfarande ju..... )

(eller näää, HAHA, jamen du menar ju DEN gången ja - *ASG* Ja, det var också skoj - INTE! )

• Blue Vapor

Tappa inte glitter över tangentbordet... då blir sambon inte så glad... med det man inte vet om ..... *host*

• Blue Vapor

skrutthumlan - hur har den pajjat??

Svar på tråden Scrapträsket 2