Scrapträsket 2
skrutthumlan - ojje, men du, testa att vässa den genom att puncha många ggr i ett ark aluminiumfolie! Brukar funka!
skrutthumlan - ojje, men du, testa att vässa den genom att puncha många ggr i ett ark aluminiumfolie! Brukar funka!
Bea7979 - jag kan visa bild senare ikväll på våra inbjudningar! BORDE i alla fall bli färdig..... kan man tycka..... *rodnar* Jag siktar i alla fall på midnatt
kela81 - det ska vara en "syfestival" i Stlhm i november, där Skapa ska vara med! Jag vet dock inte vilka fler.... kolla deras hemsida ifall det kanske står mer där! Det ska vara en slags workshop-mässa som jag fattat det.
Åååååh.. måste det vara så SVÅRT att hitta ett bra sätt att avsluta dessa himla inbjudningar påååååå?! *provar ett hundrade sätt*
Bea7979 - JAG HANN!!!
http://www.familjeliv.se/krypin/blue_vapor/galleri.php
Sorry att det blev lite rörigt, och jättedåliga bilder, det är ju så mörkt och det blir inte bra med blixt.... ![]()
Bea7979 - TACK!
Och jag behövde verkligen bli färdig, så det var bra att du blev en peppning - annars hade det väl blivit 02-tiden isäng IGEN... ![]()
Gubben är en stämpel från z-stämplar, hittade den på scrapmässan här i Sthlm i våras! Det finns många roliga "barn-stämplar" där, bland annat samma fast som kille! Så i alla fall - den har jag stämplat med embossdyna, och sen lim-ep och så på med flock (som jag tjattrat om i omgångar nu
. Så nu är den som sammet! Micket najs! ![]()
Ammenjustja, länken kanske.... www.z-stamplar.se Tjejen som har det är jättetrevlig!!
Hittade dem först inte... men de är just nu under ERBJUDANDE!! Skitbra pris! Måste ju genast ha fler då...... ![]()
(och JA, om någon undrar, jag har just skaffat PLUS bara för att få plats med fotona på inbjudningarna
)
Tack alla söta för berömmet för dopinbjudningarna! Myskatt - neheddå, jag vill inte ha nån punkt där
Jag limmar rosa vellum på alla dopinbjudningar och dricker rödvin! ![]()