Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Scrapträsket 2

skrutthumlan - ojje, men du, testa att vässa den genom att puncha många ggr i ett ark aluminiumfolie! Brukar funka!

• Blue Vapor

Bea7979 - jag kan visa bild senare ikväll på våra inbjudningar! BORDE i alla fall bli färdig..... kan man tycka..... *rodnar* Jag siktar i alla fall på midnatt

• Blue Vapor

kela81 - det ska vara en "syfestival" i Stlhm i november, där Skapa ska vara med! Jag vet dock inte vilka fler.... kolla deras hemsida ifall det kanske står mer där! Det ska vara en slags workshop-mässa som jag fattat det.

• Blue Vapor

Åååååh.. måste det vara så SVÅRT att hitta ett bra sätt att avsluta dessa himla inbjudningar påååååå?! *provar ett hundrade sätt*

• Blue Vapor

Bea7979 - TACK! Och jag behövde verkligen bli färdig, så det var bra att du blev en peppning - annars hade det väl blivit 02-tiden isäng IGEN... Oskyldig

Gubben är en stämpel från z-stämplar, hittade den på scrapmässan här i Sthlm i våras! Det finns många roliga "barn-stämplar" där, bland annat samma fast som kille! Så i alla fall - den har jag stämplat med embossdyna, och sen lim-ep och så på med flock (som jag tjattrat om i omgångar nu . Så nu är den som sammet! Micket najs! Kyss

• Blue Vapor

Hittade dem först inte... men de är just nu under ERBJUDANDE!! Skitbra pris! Måste ju genast ha fler då...... Hemlis

(och JA, om någon undrar, jag har just skaffat PLUS bara för att få plats med fotona på inbjudningarna )

• Blue Vapor

Tack alla söta för berömmet för dopinbjudningarna! Myskatt - neheddå, jag vill inte ha nån punkt där

• Blue Vapor

Jag limmar rosa vellum på alla dopinbjudningar och dricker rödvin! Oskyldig

Svar på tråden Scrapträsket 2