• Crispie

    Kör Hemglassbilen och säljer glass hos er?

    På vår gata kör den varannan fredag!

    Perfekt i denna värmen!Räcka ut tungan


    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-18 19:30:16:
    Skriv gärna och berätta var ni bor i landet ..
  • Svar på tråden Kör Hemglassbilen och säljer glass hos er?
  • ankizen

    ja det gör den och den tutar utanför kl 21:30 på kvällen.. hopplösa bilajäkel...

  • Jennie Brunflo

    Varannan måndag på vintern och varje måndag på sommaren.

  • Tinko

    Nope, bor mitt i centrum. Antar att dom tror att vi inte behöver nån glass då

  • Linda1976

    Ja, men jag vill inte ha deras sunkiga B-glass. Jag köper bara Ben&Jerrys eller HaägenDasz (eller möjligen SIAs kvalitetsglass, eller Müntsings restaurangglass)


    // Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • Tjohalia

    den kommer varannan torsdag eller fredag (minns ej) och stannar på inte mindre än 3 ställen i närheten, fast inte efter varann som man kan tycka är logiskt, utan på ett ställe kommer  den flera timmar senare...


    ~*Det enda sättet att övervinna en frestelse, är att ge efter för den*~
  • Nuk

    Glassbilen kör väl överallt eller? Härutanför brukar jag då höra den (Ö-malm, Sthlm) och även när jag är hos släkten i Dalarna, mitt ute i mörkaste skogen

  • tinna

    Japp Å vi är riktigt bortskämda för vi bor på landet! Vi är tre (fyra på sommaren) hus på vägen men han har kört här i säkert 10 år. Barnfamiljer hela högen så vi är väl bra kunder det enda som är lite dumt är att det är svårt att låta bli att handla när han kör vår lilla väg, liksom bara för oss.....


    tinna med Jakob f 03 och Alma f 05
  • mye

    näää tyvär inte...en gång lyckades vi dock jaga ifatt den när vi såg den svänga in i ett annt kvarter...vet inte varför den inte kommer hit! frustrerande när man hör den men inte vet vart den är och inte vart den ska heller!

Svar på tråden Kör Hemglassbilen och säljer glass hos er?