Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

sånn röd halvrund stol har vi hemma i norge..med en röd/vit kudde till....

• norgesessan

jag köpte et sånt hjärta till min dock vagn, den finns säkert hemma nånstans...fast det står på norska..

• norgesessan

kärleksdronken, nåt liknande hadde jag när jag var liten, fast det var tjockare nallar, sen var det en kula mellan varje..har sätt den på bild...

• norgesessan

hehe, grattis coccos...har inte blitt fångad ennu..har inte råd, så jag får titta istället....

• norgesessan

ja, vad jobbigt det måste vara att titta på när saker man gillar går i sönder framför ögonen, och veta at dom inte bryr sig (antagligen)

• norgesessan

ja, citera massor, jag har en gammal bok, från 40 talet tror jag, och en från 1980 hemma i norge. den gamla var kul att läsa...den "nya" hadde massor av reklam for alla moderna grejer som fanns då...4 olika blöjsorter och tre olika snibbar (pocket snibbar var dom mest avanserade, vanliga blöjor, t-blöjor)

• norgesessan

jammen, vad bra att vissa sjukhus hadde et rum for jackor...synd om dom som födte där pappan inte kunde hänga från sig jackan, då fick han ju inte vara med

• norgesessan

jag klarade tyvärr inte min personliga hygien..3 dagen fick jag duscha..jag svimmade varje gång jag skulle på toaletten....

• norgesessan

min dumma sambo (tycker han själv) sålde alla sina smurfar med smurfhus....och allt sitt lego, när han ahdde tröttnat på det....han ångrar nu när vi har fått barn....

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.