RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
www.blocket.se/vi/8815713.htm
2 barncamping stolar och så vita barnvagnshjul ifall man behöver.
www.blocket.se/vi/8815713.htm
2 barncamping stolar och så vita barnvagnshjul ifall man behöver.
kärleksdronken: ja det var de jag menade. fast nej de stod inget i annonsen om dem, så man kunde inte vara säker på vad det var för hjul
det finns ju bilder i hennes galleri. Eller är inte det rätt vagnar? jag hade behållit båda. är så vagnsjuk så jag dör
Usch jag är helt kär i den där vagnen. Men har verkligen inte plats nu ju....ska flytta så fort jag hittar en lägenhet men det verkar inte det lättaste o känns knasigt att köpa på sig mer prylar innan flytten.
en sån där ros i glasmoj hade jag som liten..JAg hittade den på vinden. Men jag pillade ur rosen och stoppade in leksaker iställer. *s* Skitfula är de iaf.
dronken: ja jag gjorde väl det...Vet dock inte om det var så fint med leksaker i heller men då tyckte jag det. *s*
Den här är väl lite retro. Supergulligt med nisse på också.
www.blocket.se/vi/8991174.htm
En sån fast i brun manchester har ja hemma. (åkpåsen alltså) jösses jag har nog precis allt till bebis redan i retro prylar men ingen vagn ännu inte.
Lagt in en bild in mitt galler på mina retro dockvagnar nu iaf. Gillar den röda bäst. Ngn som vet vad det kan vara för märke? de andra är iaf emmaljunga
Sitter o är sur över att min syster kastar ALLT. Hon har slängt min gamla växasäng från 50talet när hennes minsta växte ur den, hon har slängt alla påslakanset för att de började bli slitna. Barbapappa, emil mfl de hade ju varit perfekta att sy ett lapptäcke av då och till råga på allt så slängde hon min docksäng som morfar gjorde åt mig. Hennes dotter fick LÅNA den tills de köpte en åt henne men nu när de har köpt en så slängde hon den de lånat. *förbannad* Frågar man inte innan man slänger saker som inte är ens egna?
Kärleksdronken: ja det skulle verkligen behövas. Grejen är den att hade det försvunnit redan från början hade det väl inte vart så mkt att göra åt. Men nu har mamma sparat allt för att jag skulle få det sen, men så "lånade" min syster det till sin minsta och efter att den växt ur det så tyckte hon att det var slitet och tråkigt. *Sucka djuuupt* det är alltså bara några veckor sen hon kastade allt.
Haha ja en folkdräkt kanske man inte har så mkt nytta av