Inlägg från: Coccos |Visa alla inlägg
  • Coccos

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Heheh, vi har en liknane babuschka, nämligen en Led Zeppelin-babuschka. Jag säger till när jag lagt in bild på den. Sååå ful! Men rolig.

• Coccos

Kärleksdronken
    Overallen som du säger "en sån skulle man ha själv" om. En sån har jag! Med skärp. Den är jätterolig, hade glömt att jag hade den. Måste rota fram den.

• Coccos

Alltså, jag har den i vuxenstorlek.

• Coccos

Såna har varit till salu på Tradera. Flera stycken. Vet dock inte om det finns några där nu...

• Coccos

Alltså ovanstående svar var till Cecci.

Kärleksdronken
    Jag har köpt plyschdräkten på typ Myrorna eller nåt sånt. En kompis till mig har en röd. Den är också superfin! Ja, shopping, det är fina grejer det!

• Coccos

Cecci, snacka om att du fick många snabba svar på din fråga.

• Coccos

Hej, retro-människor! Nu har jag blivit plus-medlem för att kunna sortera bland mina bilder. (Kärleksdronken, jag lovar att inte ha en blinkande presentation ) I min retro-mapp har jag nu lagt upp bilder på lite kläder som jag hade när jag var liten och på några saker jag sytt själv av mönster från 70-talet. Och så den vidriga Led Zeppelin-babuschkan.

• Coccos

Lallan, jahaaa, jag fick det nog också 1978. Det var väl högsta mode då kan man tänka. Jag undrar _hur_ man bär det där setet. Alltså, det är ju korta ben, men ändå stickat. Har man strumpbyxor under, eller hur gjorde du?

• Coccos

Åhh, gud vilken fin! Den vill jag ha till min dotter! Men det känns lite tidigt att köpa den nu, hon är bara 5 månader...

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.