Inlägg från: Coccos |Visa alla inlägg
  • Coccos

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Men åååh, säg inte så där... Grejerna finns i Stockholm också. Undrar just om det är 200 kr för allt. Det är ju jättebilligt. Inte för att jag vill ha de andra sakerna. Ja, det är ju det också, vad ska man göra av de andra grejerna som man själv inte vill ha? Inte på vinden iaf för där måste jag förvara sakerna som jag vill ha, men som Doris är för liten för. Dvs dockvagnen t ex.

• Coccos

bettzen, vilket bröllop! Man skulle ha varit med. Men guud vad jag gjorde såna där tofsar när jag var liten. Det måste ju ha gått åt hur mycket garm som helst. Och var är bollarna nu?

R Mutt (hehe, roligt namn), jag tror att du måste söka i ditt inre efter svaret på vilken vagn du måste behålla. Var beredd på att svaret kan vara "behåll båda!". Skämt åsido. Svårt att veta vad du kan få för vagnarna, om du inte har någon bild att visa? Jag håller med om att Emmaljunga och Brio är favoriter. Men andra vagnar kan ju vara mer speciella och annorlunda. Så det beror nog på vad man vill ha. Vilken känner du dig mest mallig över när du går ute på gatan med vagnen? Hehe. På allvar alltså?

• Coccos

Nu kollade jag i ditt galleri. Om du verkligen måste sälja den ena skulle jag ha valt att behålla Emmaljungan. Men det är ju verkligen en smaksak.

• Coccos

Jag har uppdaterat mitt retro-galleri med bla en grön plysch-outfit från mina tidiga dagar.

• Coccos

Oj, Kärleksdronken! Förvånad Tur att du tagit ditt förnuft till fånga nu då. Flört

• Coccos

Ja, limpacykeln var fin! Lite dyrt bara, fastän det blir nog inga problem att få dem sålda.

Vi har också en sån sele, från mina tidiga år. Brukar ha den på Doris när hon sitter upp med ryggplattan i liggvagnen. Ja, alla selar i den stilen, alltså i skinn, verkar ha den där rosen.

• Coccos

Fint att sälja in sin vara som "mycket dyr på babyland". Det måste man väl ändå få avgöra själv?

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.