Inlägg från: Kärleksdronken |Visa alla inlägg
  • Kärleksdronken

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

I helgen var jag hos barnens farmor och rotade bland gamla tygstuvbitar från 70-talet. Vi fick ihop det till att kunna bli ett coolt lapptäcke med smurftyg, barbapapatyg, nåt med klöver på och nåt med bulliga oranga hjärtan! Och så fick vi Barbapapagardiner!! Vilken lycka!

• Kärleksdronken

bettzen, din mors gubbe kanske är väldigt förtjust i smurfar!

• Kärleksdronken

bettzen, jamen det är nog bara hans image, han måste ju dölja att han gillar smurfarna så mycket, han kanske tycker det är pinigt. I hans ålder liksom.

• Kärleksdronken

Jessylina, diggar verkligen abba-babuschkorna, vilka coola! 70´s show kläder - har det nåt med tv-serien att göra, har dom varit med där eller?

• Kärleksdronken

www.tradera.com/auction/aid_31101202
    söt klänning!

www.tradera.com/auction/aid_31177175
    kul tröja

www.tradera.com/auction/aid_31008330
    sparkdräkt från Annamodeller

www.tradera.com/auction/aid_31188547
    plyschoverall
    (En sån skulle man ha själv att gå hemma och skrota i, vad mysigt!)

www.tradera.com/auction/aid_31258585
    den här är ju bara såå cool, fast tyvärr vill nog inte min son gå i den, den är nog lite tjejig, annars hade jag budat direkt!

• Kärleksdronken

Coocos, nä, vad häftigt!!!! Det måste ju vara urmysigt att ha en sån, vad coolt! Var hittar man en sån? Å, jag önskar mig en tidsresa där jag bara skulle springa runt och få shoppa järnet, suck....

• Kärleksdronken

Å, förlåt, det var nallen. Nästan rätt!

• Kärleksdronken

Coccos, vilka romantiskt softade bilder till din senaste länk! Eller har dom en liten knodd hemma som gillar att peta på linsen med kladdiga fingrar... (får alltid såna bilder själv pga en dotter som gillar kameran, känner igen det där dimmiga fina skimret som alltid blir )

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.