Inlägg från: Smajla |Visa alla inlägg
  • Smajla

Lantlig/Romantisk inredning!

LPW skrev 2006-09-27 14:27:01 följande:
    Smajla! Tack! Det är samma hinkar som jag sett på IEMS (Amhult- fanns bara i svart då jag var där men de skulle komma in i zink också) och även på Bolagret (är nästan säker på att det var där jag såg dem, fast det skulle iofs kunna ha varit i någon annan affär också- har varit i en hel del butiker den sista tiden).
    o Smultronet - jag och maken gick en sväng nu i em i stan och kollade. Balders hage har i zink som står tvättmedel på. Sedan hade de även i rött och vitt men inte den svarta. Frågade iofs inte efter den svarta. På den vita o röda står inte nån text men de har den där söta "skeden" på sidan precis som den i zink och svart har. Vi köpte i en vit o zink och lite annat smått o gott. De har jättefina saker på Balders - de har även  som en tvätt- vad heter det som man bär tvätt i - den var svart som det stod tvätt på och en liten söt som man hänger över kanten på baljan som det stod klädnypor på (tror jag det var). Zinken kostade 139:- och den vita 149:-. "Klädbaljan" vet jag inte men den lilla söta kostade 49:- tror jag.

Vi var på ICA Maxi i Torslanda/Amhult o handlade mat sen på kvällen och kilade in en sväng på IEMS då. Där hade de bara zink o svart. De kostade 149:-.

Ni kan få se bilder men inte idag tyvärr. Är supertrött så jag orkar inte Skrattande Kommer imorgon kanske, har fler saker jag vill visa Skrattande
    //Smajla
  • Smajla

Yanke-fantaster - ett tips om nån av er bor i Gbg - jag o maken var idag inne på Tingstadcashen för att köpa en penna men det blev lite mer Skrattande Där har de Yankee ljus som kostar 18 kr st!!! Jag har köpt annars för ca 26 kr så jag köpte på mig ett gäng. De hade så man kunde köpa 5 st som man plockar själv och lägger i en plastbox så kostar det 69 kr så då blir det ju 14 spänn styck!!! De anger exkl moms men det är ju "bara" att ta * 1,15 så får man fram vad det eg kostar. Men de priser jag skrivit nu är omräknat, vassego Flört

//Smajla
  • Smajla

Alla storlekar fanns inte men såg iaf www.pulpstore.se/images/popup/yc-clean-cotton...
    och värmeljusen i massa olika dofter. Priserna jag skrev är just för den storleken jag länkat till..

Smultronet - ja, det kan man nog säga.. Den var på översta hyllan och jag tog inte ner den för att kolla, rädd för att vräka ner nåt Flört Därför såg jag inte priset och såg inte den ordentligt men den såg ut som en sån där man vräker ur tvätten ur maskinen och knallar med under armen ut till tvättvindan om du förstår.. Skrattande Såg rätt låg ut men bred ja.. Jättesnygg, svart men vet inte, den kanske finns i zink också..

//Smajla
  • Smajla
    nublu - visst ja, då har jag gjort bort mig lite.. 19:- st och 75:- för 5 st vilket då blir 15:- om man köper 5 st. Tack nublu - var lite för snabb där Skrattande Men visst är det billigt ändå!!
    //Smajla
  • Smajla
    nublu - ja, tur att jag har dig! Skrattande
    //Smajla
  • Smajla
    Mystjejen skrev 2006-09-27 22:36:07 följande:
    Har pysslat lite... Ståldrådshjärtan med pärlor...
    Superfint!
    //Smajla
  • Smajla
    Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phpcjluh0.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

De där för tvättmedel som vi pratade om - köpte 2 st som jag ska ha på en

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phprjfemh.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

sådan vitmålad pall från IKEA
    //Smajla
  • Smajla
    therre skrev 2006-09-29 11:46:59 följande:
    Var du köpt tvättmedelsburken? Så jääääädra snygg!
    Tack! Jag köpte dem på Balders hage här i Gbg men vet att de finns lite här och där. IEMS har dem också.
    Smultronet12 skrev 2006-09-29 11:52:20 följande:
    Smalja; Superfina! De som letar den finner.. Jag har hittat den svart hinken här i stan, helst av allt hade jag velat ha den i zink, men man kan inte få allt. Den vita är ju om inte ännu snyggare. Jag har även köpt tvättbaljan, skulle även vilja ha den där klädnypar lådan du beskrev, men den har ingen här i stan, tyvärr!
    Ja, jag velade mellan svart och vit men tyckte den vita faktiskt var snyggare även om den inte har tvättmedelstexten på. Så synd att inte klädnyparlådan fanns!
    Äppelpaj skrev 2006-09-29 11:56:46 följande:
    Beatrize, jag pratade om skoskåpet men du pratade kanske om påshyllan? Allt går att ordna med lite färg iaf. Vilka snygga tvättmedelshinkar!!!
    Tack! Glad
    //Smajla
  • Smajla
    Smultronet12 skrev 2006-09-29 12:16:38 följande:
    Tidigare i tråden efterlyste jag krukor där det står kryddors namn på, tex basilika. Tyvärr ingen som svarade, eller jo en som hade sett på Ica, men dom finns inte här på nån Ica affär.Helst vill jag att dom ska vara i zink, nån som kan hjälpa mig???
    Zink har jag faktiskt aldrig sett tyvärr..
    //Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!