Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

Elisia skrev 2006-09-11 21:58:56 följande:
    Therre; jag har ett supersnyggt rostfritt duskslag som jag har köpt på Åhléns om jag minns rätt...
    ah, får be syrran kolla där
  • therre
    Smajla skrev 2006-09-12 10:43:04 följande:
    Elisia skrev 2006-09-11 21:58:56 följande: Therre; jag har ett supersnyggt rostfritt duskslag som jag har köpt på Åhléns om jag minns rätt... Såna där durkslag finns på Ellos MYCKET billigare än på Åhléns - ett tips bara //Smajla
    finns dom på ellos?! oj, då måste jag ju kolla!
  • therre
    Smajla skrev 2006-09-12 10:43:04 följande:
    Såna där durkslag finns på Ellos MYCKET billigare än på Åhléns - ett tips bara //Smajla
    Tack! Det var ju fint! Ska leta om de hade något annat kul
  • therre
    nublu skrev 2006-09-12 11:19:32 följande:
    Nu har mäklaren åkt. Resultatet av värderingen är helt ok mtp att renovering pågår men problemet är att jag blev jättesugen deluxe på att renovera färdigt och (shame on me!) bo kvar!Jahaja, det blev något att fundera på... Vill jag verkligen sälja min fina lantliga tvättstuga med vidhängande hus?
    Fin tvättstuga, det lilla man såg Sambon är också sugen på pärlspont / panel halva väggen i tvättstugan
  • therre
    nublu skrev 2006-09-12 13:50:56 följande:
    Therre : Den är inte mkt större än så. Ska åka till Ikea och köpa trådbackar att förvara rena handdukar resp smutstvätt i. Det är ungefär vad som ryms! Typ 2 kvm. Liten men naggande god!
    Hihi. Ok, då har nog vi värsta lyxen med 12 kvm... Fast... Er var snyggare. Haha. Vår är förfärlig. Byggt 1958 i det skicket typ med undantag för ny tvättmaskin för ett par år sedan o en bastu renoverad för fem år sen
  • therre
    juliah skrev 2006-09-12 14:50:35 följande:
    therre, om du ska beställa på ellos så har jag ett par tips! Ska se om jag kan få in ett par länkar...
    hehe. okey vad var det för pallar? ja, jag blev lite sugen på paradhängaren i stamma stil som durkslaget.
  • therre

Ojoj, den här tråden är farlig! Haha.

Förresten, vad tror ni om denna? 200:- på Blocket. Ska höra om syrran kan hämta den i veckan. Var visst flera intresserade, men kan jag få tag på den i veckan får jag den

http://www.blocket.se/view/9367473.htm

• therre

Oj, översta bordet. Målat vitt o patineras alt. krackelera?

• therre
    millface skrev 2006-09-12 18:45:52 följande:
    Nu har jag lagt in nya bilder i mitt galleri på min hylla jag köpte från Fridas gård bl a.Nu fattas bara det sista projektet till hallen och det är panelen!!!
    fint jag tyckte att teven inte var allt för opassande ovanför skänken
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!