• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Mystjejen

Oj vad ni har skrivit mycket idag! Vad kul! Juliah: Fina saker du gjort...har också pallen från ikea, ligger fortfarande i kartongen i väntan på inspiration... Nyfiken Rosa: Ser att du kan lägga ut bilder igen. Fick du hjälp el löste det sig ändå? Jag kan inte göra nåt!! Har mejla familjeliv men ej fått svar...konstigt!!

• pr32

Samla: Samma här...den va ett halvår gammal, jag hade kanske skrivit ut MAX 10 papper på den, inte ens det tror jag. Men de torkar ju tydligen ihop väldigt lätt och då är det bara att kassera sägs det. SURT!!

• Samla

pr32: usch säg inte så, vill ju inte köpa nått så tråkigt som en ny skrivare!!!! Fundersam

Mystjejen: Tack! Glad

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • LPW

Vilja78! Titta på www.enjoyguiden.se/

Det är ett häfte som medföljer guiden som finns i Göteborg och butiken i fråga finns också i Göteborg. De säljer även möbler från Allinwood (tror att de heter så), Englesson och stolarna från www.bowell.se - allt till 20% (vid ett köptillfälle) om man har häftet.

• NyfikenRosa

mystjejen.. hör med moderatorerna

• Mystjejen

NR: Hur får man kontakt med dem?? Är korkad när det gäller sånt... Ursäkta mitt tjat om detta... ska snart!! sluta med det... Men jag vill ju kunna lägga in fina bilder jag med...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!