Inlägg från: Smajla |Visa alla inlägg
  • Smajla

Lantlig/Romantisk inredning!

Samla skrev 2006-09-04 18:43:23 följande:
    hihi är också här, men känner mig lite överväldigad just nu, både spelbordet o kyrkobänken väntar på att bli målade-ingen som är sugen ?? Om ni är i Malmö är "Fiddeli o Konungen" helt klart värt ett besök, köpte en liten krona (att ha värmeljus i) liten bild finns (så klart!!!) Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Jättesöt!
    //Smajla
  • Smajla
    hampo - för att det ska funka för mig får jag markera bilden, högerklicka - visa bild, redigera, markera allt, ctrl+c och sen klistra in i tråden med ctrl+v.
    //Smajla
  • Smajla
    hampo skrev 2006-09-05 16:38:12 följande:
    Kram på dig Smajla
    //Smajla
  • Smajla

klicka på knappen under ID: som är "och ett upp och nedvänt V så får du se vad som händer.. Flört

//Smajla
  • Smajla

Ooo vad fint bordet blev Sylt! Ett sånt har jag också fast hos mina föräldrar, får inte plats med det i vår lägenhet här. Men det ska också bli vitt men låter det vara som det är tills vi flyttar.. Har gamla stolar till också i världens alla färger men de ska också bli vita. Så klart! Flört

//Smajla
  • Smajla
    Beatrize - nu har jag inte kollat i din pres om du har barn men om du t.ex har 2 barn hade man kunnat sätta in 2 stolar till vardera barn där de får sätta sina dockor och nallar på. Köp ett par snygga små bord på loppis eller blocket och snygga till så kan de ha dock- och/eller nallkalas Glad
    //Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!