geisha kulor
Hej!
en fråga till er som andvänder geisha kulor för att träna musklerna där nere, funkar det bra? har ni märkt at de blivit bättre?
Hej!
en fråga till er som andvänder geisha kulor för att träna musklerna där nere, funkar det bra? har ni märkt at de blivit bättre?
Funkar skitbra!!!
De e knipkulor du använder för att träna upp musklerna "där nere".För mig funkar de jättebra iaf.har ett par med latexöverdrag,lätta att göra rena.Lycka till.
Geishakulor är ett sexhjälpmedel du har i dig medans du har sex.
ok tack för svaren, jag har ett par som jag köpte för många år sen, de e silikon överdrag, har bara andvänt dem ett par ggr sen glömdes de bort men nu när jag fått barn kom jag att tänka på dem, hur länge måste man andvända dem för att märka resultat?
Man kan träna upp med geishakulor också, men det krävs oftast att man är ganska upptränad innan eftersom de väger lite mer.
Jag har ett par, men glömmer bort att använda dem.
Hur använder man kulorna när man har sex? jag skulle vilja träna upp slidan min efter förlossningen.
Jo visst kan man träna me de oxå men de som säljer sexhjälpmedel rekommenderar först & främst knipkulor då de e större & lättare (alltså lättare att hålla kvar).Om man e nybliven mamma så e knipkulor en lättare variant.
Man ska helst inte ha de längre än 8-10 år beror på vilken variant man har,de kan börja släppa latex & kan orsaka inflammationer.Tycker själv att de har en ganska snabb verkan,kommer inte ihåg hur snabbt men.
knipkulor kan du ha i dig medans du går hemma & fixar me saker (vissa låter lite så hemma e för mig att föredra iaf)
Geishakulor e oftast i metallfärg (om ni förstår va ja menar & ganska tunga)De ska stimulera både ens parter & sig själv under samlaget.Men kan även användas som knipkulor men dessa e väldigt tunga så ja rekommenderar ett par knipkulor i latex,väldigt bra efter en förlossning & även sen för att förebygga.Lycka till me allt ert knipande!!!