Dop present....???
Hjälp vi ska på dop snart men vi vet inte alls vad vi ska köpa....det är min sambos kusin som ksa döpas så det är juh nån som står oss nära!! Jätte tacksamma sör svar!!!!
Hjälp vi ska på dop snart men vi vet inte alls vad vi ska köpa....det är min sambos kusin som ksa döpas så det är juh nån som står oss nära!! Jätte tacksamma sör svar!!!!
Puffar!!!
ge dom ett sånt här konto där föräldrarna kan sätta in pengar och som barnet inte får tillgång tills han/hon är 18 år. det fick jag av min kompis där hon satt in en startsumma på 500 kr.! jag blev jätte glad
Halsband, barnservis, fotoram, personlig barnbok, ängel med ljus mm
vi handlade en doppresent till kompisens barn på nätet www.gladaungar.se
vi köpte en spegel med bilar och en speldosa med soldater
Det jag kommer på nu är...
Barnmöbler, smycke, matservice, bäddset, fin träleksak, sandlåda, lammskinn till vagnen. Gå till någon barnaffär och ni får säkert en massa uppslag och idéer . Annars är det väl OK att fråga vad de önskar sig i doppresent
Ett födelsedagståg i trä! Jättefint och roligt. Finns som vanligt tåg, cirkuståg med djur och som sjöodjurståg.
hej alla tack för era svar....jo jag har frågat men de säger jag vet inte....inga smycken för de kommer han att få så mycket av endå...samma sak med sånnadära sparbösser mm i tenn. ja det e så himla svårt detta man vill juh ge nått personligt men endå bra om ni förstår hur jag menar
Pshevil: vart får man tag på sånnt?
Första pengen och en stooooor fluffig nalle????
En minnesask. Finns på guldfynd. Att stoppa i första nappen, en hårlock, osv.
Finns tyvär bara i ljust rosa eller blått, men det kanske inte gör något.