• Erica80

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Jag spenderade min förlossning med att uppdatera facebook..
    När jag inte va på facebook så andades jag lustgas och pladdrade i telefonen
    Komiker va jag oxå. Jag gjorde mitt bästa för att underhålla personalen på förlossningen. Min BM skrattade en hel del iallafall, fast mest skrattade hon åt mitt facebookande.

Efteråt har jag fått reda på att typ alla mina vänner va helt inne i min förlossning och kollade min facebook hela tiden för att se om nått nytt hade hänt. Haha!!
    Jag har även fått en del kommentarer på att jag inte är riktigt klok som gjorde så.. Jaja.. Jag är nöjd och det höll mig road i mina 30 timmar på förlossningen

• Erica80
    Puma87 skrev 2011-02-22 21:57:11 följande:
    Juste narkosläkaren som skulle sätta ryggmärgsbedövningen på mig han inte göra det då jag under tiden han rengjorde min rygg fick krystvärkar. Han hade då redan hunnit öppna alla förpakningar så när han blev "utkastad" då det inte fanns något där för honom att göra sa han "jaha så kul var det och nålen är ju bara att kasta, nu får du ha ont ist, du skulle bett om mig tidigare"
    Jag minns inte detta men min mamma hade anteknat detta då hon ansåg att detta var en högst olämplig kommentar.
    På mig fortsatte narkosläkaren trots krystvärkar
    Det tog mellan 20-25 minuter för narkosläkaren att lyckas och jag hade krystvärkar i ca 15 min av den tiden..
    Jävligt kul att pinas för inget..
Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??