sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Jag lyckades häva ur mig att jag fanimej var fullare än körv!
Jag sa till läkaren som la epiduralbedövningen att hans efternamn lät som Pralinen.
Sen sa en av ssk ngt roligt. jag frågade hur det kändes att krysta, då sa hon, ja det känns ungefär som att krysta ut en vattenmelon....
Känns tryggare nu
sen kommer jag ihåg att jag sa att när man fick lustgasen så kände det som en helkväll på kåren....
HA HA HA! Gud vilken rolig tråd! *ASG*
Vi hade en riktigt jobbig förlossning och åkte fram och tillbaks mellan lägenheten och förlossningsavdelningen i två dygn innan vi slutligen fick stanna. Vi blev hemskickade sent på tisdagskvällen och framåt morgonkvisten på onsdagen hade jag fått nog. Jag var riktigt desperat och meddelade min sambo att "Nu j*vlar är det du som ringer upp till förlossningen och säger att antingen får vi komma in NU eller så kommer jag att mörda dig med osthyveln!!"
Min sambo ringde upp till förlossningen och vidarebefodrade vad jag sagt med det förskrämda tillägget: "Jag tror faktiskt att hon menar allvar"
Stackarn, han blev nog lite chockad tror jag.
När vi väl kom in så fick jag lustgas, vilket jag tyckte var skitfestligt och jag försökte tydligen förklara för min sambo att det var som små minifyllor och att dethär var alla mammors sätt att ta igen nio månaders absolut nykterhet. När han skrattade åt mig bytte jag humör helt och blev jättearg över att han skrattade. Det var ju faktiskt hans fel att jag behövde stå här och vara full för att jag hade ont.
När min Dotter (4100g utan bedövning)precis skulle titta ut så gjorde de så jäkla ont så jag fick nog. Jag satte mig upp och blå höll mig i säng gaveln. Barn morskan skrek du sitter på bebisen, du sitter på bebisen! Jaha sa jag men här ska hon inte ut sa ja cool lugnt. Jag har bestämt mig, jag vill inte ha barn så jag tänker ta cykeln hem nu. Nu blev de ingen cykeltur, elin föddes några minuter senare :)
Och vart jag fick cykeln ifrån har jag ingen aning om eftersom jag inte ägde någon.
*Asgarv* Caitiff: "...mörda dig med osthyveln!" -Du väljer då raffinerade metoder.
Och snarf - att vilja avbryta allt och åka hem igen är ju inget ovanligt men att t o m sätta sig på bebisen.... Åh, jag skrattar så jag vrider mig!!!
Underbara berättelser.
Mera, mera.
härligt att få skratta lite efter en jobbig start på dagen...
Låter som en plågsam död att bli mördad med en osthyvel.