• chokladpralinen

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..

• Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
  • gulllis
      irma78
    där var din sambo smart...
  • PaulineS

Detta var en rolig sida Bättre än roliga timman.

Kommer inte ihåg så mycket vad jag sade.
    Gubben däremot var ganska nervös, och den kvällen var det körigt på bb
    Gubben: hur går det? Vad händer?
    Jag: han är på väg ut, var e tanterna?
    Gubben: ingen aning var dom är... Ska vi köpa en cross till honom då?
    Jag: öhh, skiter väl jag i nu. Tryck på larmet, jag vill krysta
    Gubben: var e knappen?
    5 minuter gick innan någon kom....
    Gubben: var e dom, kommer dom inte snart...... Hur gör jag om jag måste hjälpa dig med ungen????
    USK: Hej, hej..Hur går det här då?
    Jag: AJJJJ jag vill krysta nu.
    USK: vänta lite bara så ska jag hämta bm så får hon se hur det ser ut
    Gubben: öh, nej gå inte. Vad ska jag göra?
    USK: kommer strax.
    Gubben svettades rejält när bm slutligen kom

Sedan tog det bar 30 kin så har HON inte HAN ute.

Jag vet att jag skrek "ge fan i att dra, jag har inge värk nu!!!!!" bm drog i huvudet när axlarna var kvar inne i mig...Det värsta på hela förlossningen!!!

Länge leve lustgas

• Mi Amore

Hahahahahah jag skrattar så jag gråter åt era historier!

• jofa

Min man hade rätt roligt åt mig när jag försökte vifta bort alla "flugor" som jag såg när jag fått i mig för mycket lustgas

• gulllis

avis på er alla som har fått lekt med lustgasen jag fick aldrig chansen att prova dem

• Tisseltott

Jag snodde syrrans lustgas när hon fått epiduralen och inte hade så ont längre. "Lull lull" säger jag bara! Kändes som att ha en dykarkåpa runt huvudet samtidigt som man var behagligt packad! Och när någon pratade så kändes det så långt bort =)

• Callelin

Vid första förossningen tittade jag argt på min sambo och röt TYST! Vadå, svarar han, jag har ju inte sagt nåt. Nej, men tyst i alla fall ryter jag tillbaka ;) Skyller på lustgasen =)

• Äventyr

När Ville precis skulle komma ut frågade Johan:
    -Var vill du ha mig? Då svarade jag att han skulle lägga sig under sängen och kika upp på mig (jag födde knästående lutad över sänggaveln).

BM sa att det satt en barnläkare utanför och väntade (jag födde i v 33). Då sa jag: Har hon inget bättre för sig?

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??