• ming

Brukar du kissa utomhus?

Jag undrar om du brukar kissa utomhus, med hänvisning till den här artikeln: www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,863117,00.html

Själv kissar jag aldrig, verkligen aldrig, utomhus, det är så äckligt tycker jag. Kan inte ens gå på bajamajor, utan det måste vara en riktig toalett. Och man måste framförallt kunna torka sig, och därför kissar jag aldrig utomhus, inte ens i skogen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?
  • riot

Jag kan inte kissa utomhus, då kissar jag på mina byxor och skor och, ja, allt! Det är svårt att sikta. Har alltid haft svårt för att gå på bajamajor men efter min första tripp till Hultsfredsfestivalen i år så är det inte längre några problem alls! Då var man tvungen!

• septbebis

Jag undviker det in i det längsta men är det riktigt akut så..

• MansonDust

Nää, bara om jag är full.

• Danbala

"brukar"? Absolut inte. Händer det? Ja, om jag måste.

[...fnord...]
  • TantG

Inne i stan, Ja. EN gång har det hänt. Faktiskt. Jag var på väg hem och det var lååååååååååååååååångt kvar hem och jag hade kissat på mig.  Satte mig mellan ett gäng parkerade bussar.

I skogen? Japp.

*fooking grupptryck... måste väl skriva något här nere, men jag fortsätter vägra smileys*
  • Polgara

Nej!Uppsöker en toa eller håller mig tills jag är hemma.Är jag nära skogen d v s landet ja då kissar jag där om det är kris.

• klickann

Danbala: Haha :) Den var bra.... Visserligen så "brukar" jag inte heller kissa här och där när jag är ute på stan *s* Men som du sa- det händer *s*

• Danbala
    klickann skrev 2006-07-28 08:37:47 följande:
    Danbala: Haha :) Den var bra.... Visserligen så "brukar" jag inte heller kissa här och där när jag är ute på stan *s* Men som du sa- det händer *s*
    Ja... "Brukar" låter lite som om man skulle ägna sig åt att försöka markera revir när man är ute... Räcka ut tungan
    [...fnord...]
  • Anonym (raggare)

normalt sätt inte i stan men när vi var på sveavägen och kollade cruisingen så sprang jag runt i alla restauranger jag hittade och alla toaletter var avstängd (kan inte förstå varför, he he) och då fick jag ta första bästa buske jag hittade. När jag gjort mitt behov tittade jag upp och insåg att jag satt vid trappan till kungliga biblioteket. Det har jag fått äta upp i många år nu och skäms som en råtta....

Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?