• nissespappa

    Fler pappalediga i UPPSALA?

    Hej!
    Sen April 2005 är jag hemma med vår son, och kommer så att vara fram tills Mars 2006. Finns det fler pappalediga runt Uppsala som skulle vilja ses och hitta på lite saker med barnen? Vår lilla kille är nu 11 månader och börjar bli alldeles uttråkad av att mest vara hemma. Hör av er!

    /Nissespappa

  • Svar på tråden Fler pappalediga i UPPSALA?
  • Ståhlis

    Tjenis! Bor i Storvreta och är hemma med barnen året ut.
    Hakar gärna också på en fika framöver!

  • nissespappa

    Måndag 28/8 kl. 14. Ska vi träffas utanför Saluhallen och se vart vi tar vägen sen? Vilka dyker upp? Jag och Nils kommer

  • Ethernity

    Jag hoppas att jag och Nikki kan komma. Hon e lite liten fortfarande, men det vore kul med en pappafika...

  • Ethernity

    tyvärr kunde jag inte dyka upp, vi hade en tid för vaccinering på BVC.. hade ni det bra?

  • newdaddy

    Tackar för en trevlig fika på stan igår. Vilmer tyckte det var kul att träffa ett på nya kompisar innan han kom på att man kan ju gå och stoppa folk inne på S:t Per.

    Vi får väl hålla den här tråden levande och dra ihop till en ny fika så även Ethernity kan komma med...

  • nissespappa

    Vi fikar också gärna igen! Och hoppas att Nils är på liiiiite bättre humör än igår :( Fick tips om att Broströms Kafé nere vid centralstation är ganska barnvagnsvänligt. Kanske kan testa det nån dag?

Svar på tråden Fler pappalediga i UPPSALA?