• iii

Hur ser en vacker kvinna ut?

Jag tycker inte att det finns en mall för vad som är vackert. Jag tycker tex att Angelina Joli, Halle Barry och Charlize Theron, är supervackra, och de är ju inte precis lika varandra. Jag kan inte säga att den ena är vackrare än den andra, för det är olika sorters skönhet

• iii

anna68 - så sant så sant
    Fast jag tror killar och tjejer har olika syn på vad som är vackert och vad som inte är det.
    Det du beskrev är för mig inte vackert, utan snarare trashigt.

• iii

Jag vet faktiskt inte VAD det är som är vackert med just dom... Det är svårt
    Men ok, ska ge det ett försök.
    *stora läppar
    *stora ögon
    *långa ögonfransar
    *kropp som tex Paris Hilton (tycker alltså inte om stora bröst)
    *riktigt mörkt, långt hår
    *blåa ögon om man är mörkhårig är superfint. Även mörkgröna ögon är vackert.

Thats it. Men samtidigt så är det ju så att de kvinnor jag tycker är vackra ser INTE ut så. Och en sak som är fult på en annan kan vara det som gör en annan vacker!

• iii

Min killkompis sa till mig en gång att jag var snygg och söt, men jag var INTE vacker. Victoria Silvstedt däremot tyckte han var vacker! Jag som tycker hon ser ganska fake ut blev liiite ledsen då

• iii

Elis är min kärlek - Precis vad jag tänkte skriva ang. Jordan

• iii

Fast jag tycker inte att "snygg" är samma sak som vacker. Det finns många som är snygga, men få i mina ögon som är riktigt vackra.

• iii

Ankmor

Nu kom jag på en sak till En vacker kvinna är en som passar i kort hår! Man måste ha väldigt fina drag för att bära upp en sån frisyr. Jag tycker tex inte att Halle Barry är något speciellt när hon har långt hår, men när det är riktigt kort så är hela hon WOW

• iii

Amatea - Håller med! ÄLSKAR italienare !

• iii

Ja då de går också bra Mörka killar är gorgeus!

Svar på tråden Hur ser en vacker kvinna ut?