• P Daddy

    Nu blir bajen farliga..

    99% klart med en Sydafrikansk 27 år gammal landslagsman.

    Äntligen!!!  Precis vad som behövs, hoppas han inte blir någon flopp bara, dock har han bra referenser så det ska nog bli exakt den pusselbit som behövs för att stanna i toppen säsongen ut..
    Fooorza Bajen!!

    (Nkosinathi "Toni" Nhleko var namnet och kommer närmast från Viking Stavanger)

    Vad tror ni??

  • Svar på tråden Nu blir bajen farliga..
  • Core

    Lite tveksam är man, vet för lite om honom ännu.. Har dock sett några grymma mål han gjort men han var väl inte ordinarie i Viking Stavanger? Det gör att man blir lite tveksam. Foorza Bajen

  • Ångan

    Jag är skeptisk till dess jag fått se honom. Känns inte som ett så jätte grym förstärkning direkt tyvärr.
    Men men, jag hoppas att jag har fel.

  • LeGrandAndy

    Blir nog bra. Det ryktas om att AL inte bara sett karl på video

    Den som lever får se!

    Dessutom var karl ordinarie innan Peter Idhje och den andre jeppen värvades till Viking. Hur som helst...han lär inte vara en 14 miljoners saftbärare iaf, max ett par millar...

  • LeGrandAndy

    Blir nog bra. Det ryktas om att AL inte bara sett karln på video

    Den som lever får se!

    Dessutom var karln ordinarie innan Peter Idhje och den andre jeppen värvades till Viking. Hur som helst...han lär inte vara en 14 miljoners saftbärare iaf, max ett par millar...

  • Sector primordius invalidus

    Flipp eller flopp - Det återstår att se...

    Lolo känns bra... Toni? Tja, jag tror det beror väldigt mycket på hur det går för honom de första matcherna....

    Nu ska vi krossa ÖIS imorrn... Vi. Måste. Krossa. [Iaf med minst 1-0]

Svar på tråden Nu blir bajen farliga..