• Anonym (kan inte)
    Äldre 13 Aug 20:58
    5557 visningar
    30 svar
    30
    5557

    Kan inte bajsa hos andra..

    Det är såhär... jag kan verkligen inte bajsa på andra ställen än hemma vilket leder till förstoppning ifall jag är hos någon i flera dagar...

    en underbar semestervecka på nån camping skulle vara en mardröm för mig p.ga detta.

    inte heller hos min pojkvän kan jag bajsa. (bor inte tillsammans som ni kanske förstår)... Inte hos NÅGON, förutom hemma...

    Grejen är den att min skit luktar verkligen fa-an.

    Hjälp

  • Svar på tråden Kan inte bajsa hos andra..
  • luffil­u
    Äldre 13 Aug 21:00
    #1

    hahahaha, ett synnerligen globalt problem de där, sä de för oss flesta tror jag, men är man nödig så måste man klämma en märla annars blir de förstoppning oavsett hur de luktar.

  • Lola Jämtla­nd
    Äldre 13 Aug 21:00
    #2

    Jag förstår dig! Jag har varit likadan men har tackolov inte detta problem nu.

    All bajs luktar illa! O alla bajsar nån gång!

    Lägg papper i toastolen om du inte vill att nån ska höra dina plums.

    När du är klar o går ut därifrån o säger du bara "Gå in där på egen risk nu" eller "håll dig därifrån en stund är du gullig".


    //Nedräkningen har börjat....
  • Anonym (kan inte) Trådstartaren
    Äldre 13 Aug 21:01
    #3

    jo, jag vet.. MEN alltså.. jag vet att skit luktar illa.. men mitt luktar inte illa, det luktar ... HEMSKT ILLA!!... som ränneskit varje gång, oavsett konsistens.

  • Essi73
    Äldre 13 Aug 21:06
    #4

    Hjärtat, jag lovar dig, jag GARANTERAR dig att ditt bajs luktar minst lika gott som din pojkväns!

    Oj, du kan ju inte göra så, du blir bara förstoppad!


    Jag tror att det där är en typisk tjejgrej att inte våga bajsa hos pojkvännen.


    Vad gäller att bajja på andra ställen så är jag likadan, min mage biter ifrån direkt "App app stopp du kan inte lura mig, vi är inte hemma alltså tänker jag inte släppa ifrån mig något". Vilket alltid resulterar i förtoppning from hell.


    Vet inte om mina ord ger dig något, men f.ö. kan jag bara hålla med Lolas råd


    Lägg papper, och varna folk.

    Som egen botemedel då förstoppningen kommer använder jag mig av hederlig Katrinplommonjuice, kan varmt rekommendera det.

    Lycka till vännen, och kom ihåg att nästan allas bajs stinker!
    *Kram*

  • Äldre 13 Aug 21:09
    #5

    Men i "Du är vad du äter" så brukar de säga att äter man onyttigt så luktar skiten fan! Det stämmer på vissa jag känner också. Kanske mer grönsaker och fibrer hjälper?

  • Anonym
    Äldre 13 Aug 21:10
    #6

    Jag brukar spola direkt när bajskorven kommit ut så hinner den inte lukta så mkt.
    Sen så torkar jag mig & spolar ner pappret sedan.

  • luffil­u
    Äldre 13 Aug 21:10
    #7

    ta med egen luftrenare å spreja som fasen efter dej.

  • Essi73
    Äldre 13 Aug 21:21
    #8
    Mylla skrev 2006-08-13 21:09:34 följande:
    Men i "Du är vad du äter" så brukar de säga att äter man onyttigt så luktar skiten fan! Det stämmer på vissa jag känner också. Kanske mer grönsaker och fibrer hjälper?
    Stämmer inte i alla fall kan jag meddela (eftersom jag tydligen inte har problem med att delge *s*)
    Jag har börjat ha krossade linfrön till min morgongröt och efter det... *pfiiiuuu *. Äter annars nyttigt

    Däremot tycker jag att killars poop inte direkt é nån tripp till Dofternas Paradis!
    Så TS, där har du ännu ett "bevis" på att pojkars poop stinker mer än vårat
  • Anonym (stink­y)
    Äldre 13 Aug 21:41
    #9

    Jag tycker inte heller att det är så kul att bajja hos andra, men faktum är att ibland måste man. Så här gör jag:

    # Passa på att gå när nån precis har varit på toa för då är det inte så stor risk att de inte går in på ett tag igen.
    # Sätt på kranen så låter det inte.
    # Lägg en tuss papper i toan innan så plumsar det inte (även kallat plumspapper)
    # Spola direkt när korven är ute så det inte hinner lukta (kan behövas spolas några gånger)
    # Ta med dig tändstickor eller tändare och tänd, tar bort en del lukt.
    # Ta med dig en god parfym (ej för söt) för att maskera den västa lukten.
    # Om du är hos pojkvännen så passa på att gå på toa innan du duchar (om du brukar göra det dvs.)
    # Om nån mot förmodan skulle gå in efter dig så säg bara rent ut med glimten i ögat: Om jag var du skulle jag vänta ett tag med att gå in.
    Du kommer bli förvånad hur förstående och tacksamma människor är över den frasen.

    Lycka till!

  • Anonym
    Äldre 13 Aug 21:48
    #10

    Kanske luktar det sämre, eftersom du går och håller dig hela tiden? Om du äter nyttigt, så tycker jag att du ska acceptera att skit luktar! Folk har bajsat i alla tider och det är inget konstigt med det!

Svar på tråden Kan inte bajsa hos andra..