Inlägg från: cissi24 |Visa alla inlägg
  • cissi24

Behövs blod inom sjukvården?

Självklart behövs det blod. Vad skulle man göra annars när någon störtblöäder.

Tycker JH teorier är knäppa. Dö i stället för att ta emot blod..

• cissi24

Jag tor ju att riktigt blod är bättre än låtsas blod.

Sen ang hiv mm. Så tror jag att testerna är till räckligt bra, för att man ska slippa oroa sig.

• cissi24

Jag menar blodsersättning. Måste vara bättre med ÄKTA blod från en människa

• cissi24

Då hoppas jag att ni inte tar emot blod om ni blir skadade.

• cissi24

Nä just det ni är ju JH. Fattar inte hur ni tänker. Riskera era liv bara för att ni är så barnsliga.

Nu vet jag ej om du har några barn. Men om de har skulle du låta ditt barn dö, bara för din tro.

• cissi24

Skrev fel, menar JV. Vadå inte förstått rätt. Jag vet att ni ej vill ha blod. Du svarade ej på min fråga.

• cissi24

Okej, men själv skulle du säga nej till blod även om det gäller ett barn. Kan bara säga suck i såfall.

• cissi24

Ja,ja. Finns de som behöver det bättre än JV. Så det är bara bra att en del inte vill, för då finns det mer till oss andra

• cissi24

Bättre/ mer värda blod. Tycker att är man så emot det så ska man inte heller ha något ifall det skulle krisa.

Bättre att ge det till dem som tacksamt tar emot det om det skulle behövas.

• cissi24

Oki. Jag anser att är man emot blod så som JV är. Så ska de också inte ha något.

Ursäkta mig om jag fomulerar mig lustigt.

• cissi24

" En pappa,mamma och 2 barn. Pappan får en sjukdom som gör att han behöver blod. Barnen är ledsna och rädda. Men problemet är att pappa väljer döden i stället för en framtid med sin familj.

VARFÖR!!!! De är JV."

Hur kan man göra så mot sina barn, som föräldrer vill man leva tillsammans med sina barn. Se de växa upp och se sina barnbarn springa om kring.

Men nä då. Är man JV så dör man i stället.......

• cissi24

Tro vad du vill. Men att välja döden i stället för blod. Är inget jag kommer acceptera eller förstå. Ang gud ska ingripa och ta bort allt ont här i världen.

Om det skulle vara sant så skulle han kommit för länge sen. Och inte sitta och titta på när våldet bli värre och värre

Svar på tråden Behövs blod inom sjukvården?