• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Hösttjejen

Hej allihopa! Jag har hållt på i 1 vecka idag. Har gått ner 1.6 kilo och de är jag jättenöjd med. Äter ju 15 mg och kan säga till dig Frannyfine att jag är övertygad om att du kommer märka skillnad när du börjar med 15! Jag har gått ner stadigt 0.2-0.3 varje dag och de känns lagom takt,då de är ca 7,5 jag vill ner. Känner mig otroligt mätt och kämpar för att äta 3 ggr om dagen för att få in vanan. Lätt annars och hoppa över maten,men då lär man sig ju inget på vägen...Kommer ju en tid när man ska klara de utan "mättnadskänslorna"som ändå man får nu. Har börjat gå av 5 busshållplatser innan nu å går sista biten. De funkar jättebra! Så kämpa på alla vänner! 1 vecka kvar till nästa vägning! Kram från mig!

• carina6

hej

viktstart 118 nu 108

jag har ätit reductil i 6 veckor -10 kg och -45 cm runt kroppen glöm inte att mäta er det är otroligt kul att se

• jemo

Får man var med?? Började med reductil idag efter att först ha visat läkaren att jag kunde gå ner själv.4 kg på 3 veckor blev det, men det går ju alltid lättare i början. Nu börjar motivationen tryta så det är bra att man får lite hjälp på traven i form av reductil.
    Kämpa på alla!!! Vi ska klara det......!!!!!!!!

• Många glada barn

Är Reductil verkligen någonting man äter?

• carina6

ja det är en tablett man tar en om dagen

• Lindisen1

En fråga bara. Vad krävs för BMI för att man ska få börja med Reductil? Är det mycket biverkningar? Hur mycket är "vanligast" att man går ner?
    Ojsan, det bidde visst fler frågor än så!

• Lindisen1

Frannyfine - det är lugnt! Jag kollar in fass!

• Lindisen1

Hmmm...har kollat nu. Det enda jag inte fick svar på är vilken BMI man minst måste ha för att börja med medicinen. Är det någon annan som kan svara på det? Tack på förhand!

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)