• Anonym (sprutet)

    I går fick jag fontänorgasm!!!

    Måste bara dela med mig av min underbara upplevelse. Lite bakgrund först kanske: har alltid tröttnat sexuellt på mina killar efter ett år, det slår aldrig fel. Min kille och jag har varit tillsammans nu i 2½ år och har ett barn på ett år. Sedan vårt barn föddes har vårt sexliv varit öken, har inte alls haft lust, precis som i mina tidigare förhållanden.

    I går vet jag inte vad som hände. Kännde mig kåt hela dagen och på kvällen hade vi sex. Jag blev helt vild, det var så skönt, gjorde inte alls ont som det gjort innan och tillslut fick jag fontänorgasm!!!! . Det rann längst benen och det blev en stor våt pöl.. (på köksbordet) Känns sååå underbart att jag hittat min lust igen!!! Ska nog våldta han när lillen sover middag

  • Svar på tråden I går fick jag fontänorgasm!!!
  • Anonym (nice!)

    Grattis!

    Svar JA! Där kan du DEFINITIVT inte ta fel. Du märker om du får en fontänorgasm!

    Det ironiska är att jag fick det första gången med en kille, som jag ALDRIG tidigare haft sex med, skum känsla att han "kände" mig bättre än jag själv!

  • Anonym (Skönt?)

    Alltså, är en F-orgasm skönare än en vanlig????????

  • Anonym (T)

    jag tycker inte bättre om f-orgasmerna. Men har märkt att jag har lättare att få sån efter jag har fått barn. Försöker för det mesta undvika dom, men min sambo tycker det är skithäftigt!

  • Anonym (nice!)

    Kan tilläggas att jag faktiskt försöker undvika pga att ja inte tycker det är så trevligt att det blir blött överallt =/

  • Anonym (nybörjare)

    Oh, jag blir också sugen på en sån där...

    Om jag förstått det hela rätt så kan man bara få det genom vaginal stimulering, alltså g-punkten?
    Och så är det en rätt tunn, färglös vätska som produceras av könskörtlarna inuti slidan men som använder urinröret ut, eller?
    Jag har för mig jag läste om det någonstans...

    Berätta mer!

  • Anonym (????)

    anonym T: vad är en komsikomsi rörelse??Hihi,,,fattar ingenting men tycker faktiskt varken det ser eller låter så jättetrevligt med f org.??Blött i mängder, ser ut som kiss kommer, men jag ska väl inte säga nåt förrän eller OM jag upplever en sån nån gång. Var är G punkten??Här blir jag lite avis på de som snackar om den, jag vill oxå känna den  

  • Anonym (T)

    Du vet när man liksom lockar på någon o böjer pekfingret uppåt? Det är en komsi-rörelse! O ligger du på rygg, o din man gör en sådan rörelse så kommer han känna din g-punkt.
    Orgasmen blir ganska kraftig, men det blir som sagt väldigt blött..

  • Anonym (kul...)

    Jaa.. fick oxå min första och andra ör ett par månader sen...

    Jag blev rätt förvånads när jag känner nåt blöt om benen...
    Gissa om jag blev skiträdd o trodde jag har kissat o tyckte det var superpinsamt men sen sa han att det var fontäntis.

    Puh tänkte jag.. VAA har jag fått det??
    jaa sa han...

    Jag tycker att jag reagerar mer och känner mer nu efter förlossning...

    Vi har alltid hade tokigsex med varandra före och under graviditet och efter förlossning.

    Hur gick det för er tjejer.. känner/reagerar ni mer efter förlossning???

  • Anonym (kul...)

    Jaa.. fick oxå min första och andra ör ett par månader sen...

    Jag blev rätt förvånads när jag känner nåt blöt om benen...
    Gissa om jag blev skiträdd o trodde jag har kissat o tyckte det var superpinsamt men sen sa han att det var fontäntis.

    Puh tänkte jag.. VAA har jag fått det??
    jaa sa han...

    Jag tycker att jag reagerar mer och känner mer nu efter förlossning...

    Vi har alltid hade tokigsex med varandra före och under graviditet och efter förlossning.

    Hur gick det för er tjejer.. känner/reagerar ni mer efter förlossning???

Svar på tråden I går fick jag fontänorgasm!!!