• Eraser

    METAL!!

    Tänkte bara tipsa om en grupp jag sjunger i (ja, jag vet....är ett ego) *hehe* Den heter i alla fall Point Of Existence och ni kan gå in och kika på: www.myspace.com/pointofexistence..eller vår egen hemsida som är: www.pointofexistence.se.

    Måste väl finnas nån Metalfarsa som huserar här inne.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-03 21:19:33:
    Sorry, alternativa sidan skall naturligtvis vara: www.myspace.com/pointofexistence

    utan ordet "eller" *hehe*

  • Svar på tråden METAL!!
  • puttedigger

    metal som i METALLICA kanske???.lyssnar på annat åxå,venom overkill

  • puttedigger

    Eraser: lite i början av på Strangers ,.kill a,m all skivan,har nu lysnat mer på hemsidan DIGGAR stenhårt det ni gör, snabbt lyriskt.VAR spelar ni nästa gång ??????

  • puttedigger

    eraser: glömde en sak tungt !!!,inside the insane

  • Ståhlis

    Lyssnat på POE på myspace nu och det låter rätt hyffsat och kan tänka mig att det faller många i smaken, men för egen del är det lite för mycket metal. Jag är ju en sån som gillar musik mer åt KoRn-hållet. Senaste som jag diggar för fullt nu är Stonesour.
    Pratar vi svenskt så är Evergrey jävligt sjyssta.

    Äh va fan här ser man bättre vad JAG lyssnar på. Kolla in: www.last.fm/user/SteelMountain/

    By the väg...
    Harvade själv en gång i tiden oxå och det finns en hemmis för det med beeswax.stahlenberg.se

  • Anders80

    POE var inte illa, kanske inte riktigt min typ, lite för brutalt. Men ni kan nog uppskattas av många.
    Svårt att säga vad jag lyssnar på, men jag ska lyssna några gånger till.

  • KungDavid

    Jag är 100000% Dream Theater - Fan.

    Man blir så jobbigt musikaliskt bortskämd då....

Svar på tråden METAL!!