• Mian

nya ullared/gekås-tråden

Lovisag: Om det är solkläder i märket Panos du köpte så är de kanon! Köpte de förra hösten och dottern har haft dem både på Kreta-resan och hela sommaren. Kanonskönt att slippa smörja in. Dottern älskade dessutom kepsen man kunde köpa till. Hade skydd i nacken.

• Mian

Lovisag: Fick kämpa med kepsen ett par dagar, men sen fattade hon (då 14 månader) att den var bra att ha mot solen...
    Vilka storlekar har de solkläderna i nu? Kanske ska köpa på mig till nästa säsong då.

• Mian

Jag köpte stl 90 till dottern som fyllde 1 i februari. De hade hon sen på utlandsresan i april och hela sommaren jun-aug. Tror hon hade stl 80 i din sons ålder. Kläderna är ju ganska tighta, så jag skulle nog köpt 90 till honom också. Gör ingenting om de sitter lite löst.

• Mian

Förresten, vilka färger har de i? I vintras köpte jag i rosa&lila. Är det samma nu?

• Mian

Kavat brukar vara billigast i Ullared. I vanliga fall ligger de minst 100:- under andra.

• Mian

zoonr2: Har inga kort, men köpte en del för 3 veckor sedan. Var beredd på att allt skulle vara fult, men det fanns en hel del basic-kläder. Köpte mysbyxor, en skjorta, svarta topar, stödstrumpor (!) som fanns vid mammatrosorna. Hade en snygg klänning i två färger som jag gärna köpt om jag haft mindre häck

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden