• Sofne

nya ullared/gekås-tråden

Hmm.. ska till Ullared på lördag. Hösten har kommit och lönen likaså.. Ingen mer som har den dumma idén?

• Sofne

Ska dit imorgon! Så roligt!!

Lönnemåla - Vad kostade bobbycaren? Och vad kostar dom i en vanlig affär? Har ingen koll.. men till våren lär vi ju behöva en i detta hus så man kanske borde investera i en!

Jisses vad pengar jag kommer göra av med imorgon! Julklappar till alla syskonbarn och första julen man har en egen liten fis att köpa till! Som dessutom fyller 1 i januari...

• Sofne

Lönnemåla - Då är det ju verkligen värt att köpa där!

Smurfan - Jag ska försöka att komma ihåg det. Kommer ju rota runt bland dom sakerna eftersom dottern ännu så länge har bebisstorlekar. Roligare i vår då man kan köpa ifrån den vanliga barnavdelningen!

• Sofne

Ojojojojoj vad mycket folk det var på Gekås igår! Jösses!! Hörde flera som sa att det måste ha varit rekord på en lördag... Vi köade ca en timma innan vi kom in och sen fick vi trängas massor och sen en timma i kassakön. Men det var det värt! Hittade massa fint, har lagt in bilder på vad jag köpte till dottern galleriet. Ångrar att jag inte köpte mera leksaker.. Men mina föräldrar ska dit om några veckor så jag får väl skicka med en lista då! Denna gång hade dom även dom napparna som Wilma använder, har inte funnits tidigare och dom kostar 39 på Babyproffsen och 18.90 där! Det blev ett gäng såna inköpta kan jag lova!

Vill tillbaka!!!

• Sofne

Halime- Jag köpte gåstol där förra året så dom har nog nu med. Kostade typ 189 och fungerar utmärkt till Wilma, hon springer runt runt i den!

Angående att åka dit en lördag så sa folk där i lördags att det brukar vara ganska lugnt på lördagar. Bara i lördags då alla skulle ha höstkläder och man fått lön som det var packat med folk!

• Sofne

Smurfan- Jag har bilder men inte på allt jag handlade...

• Sofne

Smurfan- Ja, jag köpte saker både innan bebisen kom och sen i våras när hon var någon månad. Finns ju mer än man egentligen behöver...

• Sofne

Machapuchare- De små knoppusslen kostade 14.95, det stora 24.95. Både bultbrädan och plocklådan kostade 69.95.

Fragglerock- Vi skulle ha gått in i skoaffären men när vi kom ut kl 16.30 var det stängt. Hörde nån som sa att det var öppet till 15 på lördagar. Skulle man ha vetat innan...

Novus- Jamen visst var det väl härligt med trängseln? Jag missade att köpa en del saker för att det var såna köer i kassan så jag inte kom åt tandborstarna och sånt... Men vad gör väl det när man fick med allt annat?

Apropå om det är värt att åka dit eller ej.. Vi köpte en Carlot resväska som kostar 899 i affärerna här och i Ullared endast 399!! Så bara där fick vi tillbaka bensinpengarna (har ca 25 mil till Ullared)!

• Sofne

Novus- Inte så mycket julsaker dock.. Maken trodde det skulle vara mer så han blev lite besviken.. Men han fick ju å andra sidan en ny fin jacka så han ska ju vara nöjd!

• Sofne

Pshevil- Ja, de har barnsitsar på vagnarna! Men inte såna sitsar för spädisar som dom kan ligga i.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden