Inlägg från: Fragglerock |Visa alla inlägg
  • Fragglerock

nya ullared/gekås-tråden

Är det någon som varit en lördag? Vi har alltid åkt på tisdagar eller onsdagar innan lön och barnbidrag och då brukar det vara att gå rätt in. Men nu kan vi inte får ledigt så det blir en lördag... ska man ladda med knogjärn och vadderd outfit för att ta sig in och runt i affären då eller?

• Fragglerock

Alltså, egentligen är det ju ALLTID mycket folk men jag skulle helst slippa köa i timtal. Men vi kommer åka den 14.e oktober så då borde det väl vara lugn kan man ju tycka!

• Fragglerock

Vi brukar faktiskt vara där vid 9 tiden, å vi har sällan stått i kö faktiskt. Jag vet inte ens när de öppnar om jag ska vara ärlig!

• Fragglerock

Är det nån som varit nere nyligen som vet om de har de har Station Wall Clocks. Alltså klockor som ser ut som de gör på tågstationerna i England, hänger ut från väggen gammeldags stil?

• Fragglerock

AAAAh, blir så exalterad. Hoppas det finns kvar tills vi ska åka den 14.e!!!!

• Fragglerock

Bess, är det den 14.e ni ska åka?... för det ska vi!

• Fragglerock

Jag håller tummarna för dåligt med folk, massa kundvagnar och galen shopping! Det är första gången jag åker på en lördag, brukar köra tisdagar annars - men vi håller som sagt tummarna!

• Fragglerock

Alltså, jag har aldrig fattat det där med TVÅ kundvagnar?!?! Jag har ju liksom fullt sjå att hålla reda på EN!?
    Vi brukar däremot om det inte ät nån kö gå in en gång till..*hehe*...

• Fragglerock

*moaahaha*

Jasså du menade att NI VAR TVÅ! Fast på fullt allvar så vet jag folk som är en enda person som drar runt på två vagnar så jag var liksom inte förvånad!

• Fragglerock

Å för övrigt skulle min gubbe hellre ta gift än att åka till Ullared...

• Fragglerock

Ojdå Smurfan ska ni köra hela den långa vägen? Då får man handla massor för att det ska löna sig... fast å andra sidan är ju inte det så svårt! Vi åker från Haninge, men mellanlandar hos min familj i Småland kvällen innan, då känns det närmre faktiskt! Men vi ska oxå åka den 14.e... fast ni lär få gå upp myyyycket tidigare än oss! *gäsp*

• Fragglerock

Hur länge har affärerna utanför öppet när Gekås stänger 17?

• Fragglerock

VI ska åka 14.e och ber till högre makter om lite folk...

• Fragglerock

14.e är väl knappast efter löning? Eller är jag helt väck som får lön den 25.e?

• Fragglerock

Arev76: vi ska oxå dit på lördag och sitter just i detta ögonblick och dividerar vilken tid det är bäst att komma. Innan de ens öppnar, eller låta de första komma in och sedan komma lite senare och hoppas att det inte är jättekö...

Oj oj, vilket dilemma!

• Fragglerock

LiMaLe: Brukar ni komma den tiden på helgen oxå?

• Fragglerock

Nån frågade om mjuka babygym och det hade de i går i alla fall!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden