Oj, vad jag handlade igår. Åtta timmar i buss ner, åtta timmar intensiv shopping och åtta timmar hem igen. Jag hade behövt en hel del tid till men jag vet å andra sidan inte om pengarna räckt så mycket längre
Slutade på den nätta summan av 10400 kr *gulp* Å andra sidan hittade jag otroligt mycket av det jag behövde.
Barnkläder (strl 80/86 , 98/100/104, 110/116 och 128/130:
2 overaller
1 skidset
1 par överdragsbyxor
2 täckjackor
18 tröjor, skjortor eller långärmade bodys
8 byxor
baddräkt och blöjbadbyxa
4 tomtedresser
6 pyjamasar
18 vantar och handskar (dagisvantar, skidhandskar och regnvantar)
35 trosor/kalsonger
30 par strumpor
5 strumpbyxor
Till maken:
1 par byxor
1 kavaj
5 skjortor
1 slips
40 par strumpor
Till mig själv:
3 par byxor
3 kjolar
5 Bh
2 par stayups
15 par tunnstrumpbyxor
4 par leggings
4 par tights
15 sockar
4 spaghettilinnen
1 kofta
2 pyjamasar
6 par vantar/handskar
1 mössa
1 ullkappa
1 täckjacka
5 påslakanset
1 sängtopp för dubbelsäng
2 badlakan
2 spelande pottor
1 scrapbookset
10 sällskapsspel
2 banankartonger fyllda med presentgrejor till barnkalas framöver, t.ex. pysselböcker, bionicles, transformers, pärlset, bilar, spindelmangrejor, pysselset, dinosaurier, walkie talkies osv.
2 stora Fisher Priceset, tågbana, riddarset och käpphäst
glitterlim, ballonger, kuvert, klister och limstift, magneter, ugnsduk, servetter, julgransprydnader, tärnljus, reservdelslampor till alla olika ljusstakar och adventsbelysningar,tre förvaringsbagar, massvis fryspåsar, klädvårdsrullar, skurdukar, badskum, microdukar och lite godis
Hann överhuvudtaget inte gå ner på elektronikavdelningen den här gången. Jag hade gärna lagt lite mer tid på hygien och julgrejorna också. Men nöjd är jag absolut och barnen hade rena julafton i morse när de provade alla kläder.