Inlägg från: mammaNena |Visa alla inlägg
  • mammaNena

nya ullared/gekås-tråden

ja det finns babygym.. finns både i tyg och i hårdplast, där man har en "egen" filt och lägger under. det i hårdplast rekomenderar jag. hade själv inte ett sånt, men kompisen har och nu används det till gå träning oxå..  tror det låg runt 120:- om jag inte mins fel.

• mammaNena

det ligger en golf outlet, eller den kanske hade stängt. sen finns det en i ätran, säkert nån mer i ullared. sen e det en till som ligger i ... ja vart det nu va den låg.. ska fundera. men det e en bit från ullared..

• mammaNena

va på gekås idag. köpte en jätte söt potta som spelar när barnet har kissat. va ju tvungen att testa när vi kom hem och jag lyckades träffa kiss tiden på pricken. efter någon sekund började det spela sen blev det en "vanlig vinter jacka och ett 2 delat set med nån blandning av höst /vinter / regnkläder. jätte smidigt.. och inte att glömma. trosor till mig för 1.95 st. super bra!!

• mammaNena

köpte ett jätte bra fodrat regnställ till mia. 179.95. två delat. svarta byxor och gammel rosa jacka. sen att inte glömma. en mössa med stooor tofs på för 7.95

• mammaNena

bara skriva för er som inte vet. gekås skall byggas ut ytterligare 4000 kvadrat.. undra vad dom kommer att ha där. dom har ju redan allt som finns...

• mammaNena

jag hade en där ifrån. den va bra, mjuk och gosig. det va nog oxå en sån som kostade 79:-. jag köpte den största 80 storleken, (e) men skulle kanske behövt nån storlek större, men det funkade.

• mammaNena

när jag skulle köpa mamma kläder där för 1 år sen så fanns det nästan inget. köpte endast en kofta. de andra va jätte fult.

• mammaNena

och dom där löpande banden e det min pojkvänn som har satt upp

• mammaNena

en fördel med det hårda: dom kan använda det när dom lär sig stå upp och kan då ha stöd utav det.

• mammaNena

dom hade massor av overaller och två delat när jag va där för 3 veckor sen. jag köpte 2 del till mia för 179:- så allt från 150-300:- ligger dom nog på.

Det kan va mycket folk på lördag, men iom att det e i slutet av månaden så (innan lön) så borde det inte..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden