Inlägg från: morsgrisen |Visa alla inlägg
  • morsgrisen

nya ullared/gekås-tråden

Det var inte så mycket foolk fötrra veckan om eftermiddagen. Ett tips är att gå till kassorna allra längst bort. De sitter ofta helt sysslolösa och väntar på att det ska komma kunder.

• morsgrisen

Tror inte att den HM-butiekn har mammasortimentet

• morsgrisen

Här är det höstlov vecka 44 och detsamma gäller i Ullared. Vill bara tillägga att lärare inte alltid har ledigt när det är höstlov. Alla de lärare jag känner har två eller tre obligatoriska arbetsdagar på höstlovet. Men det brukar vara mycket folk i Ullared när det är lov och v. 44 har även Göteborg lov så det kommer nog mycket folk därifrån också. Jag var där på ett höstlov en gång och då var det 45 minuters kö för att komma in. Vi åkte hem igen.

• morsgrisen

Lördagar skulle jag inte åka dit. Det stämmer att vardagar nära jul inte är så välbesökta som man kan tro.

• morsgrisen

På tal om kvaliten på barnkläder så får man räkna med att en del krymper. Köpte pyjamasar från walking baby för 39.95 som är jättegoa och mjuka. Vet sen förut att d krymper så jag köpte 98 till flickan som annars har 86/92. Efter en gång i tumlaren passar den henne perfekt. Vet att de inte tål tumling, men har köpt förut och då har de krympt av bara tvätten.

• morsgrisen

Satsa på decembner och gärna efter den 15:e.

• morsgrisen

liin-har tyvärr aldrig sett nåt från kosta boda.

• morsgrisen

Nära jul är det inte så mycket folk. Har varit där den 15 /12 två år i rad och det har varit väldigt lugnt. Många vill nog vara ute i bättre tid.

• morsgrisen

Är det nån som vet vad en smörgåsgrill kostar där?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden