Inlägg från: mammatillpojkar |Visa alla inlägg
  • mammatillpojkar

nya ullared/gekås-tråden

tweedy
    overallerna är rättså stora, jag tog storlek 80 och den får vi vika upp ca 10 cm, och han är 78 cm lång.. i vanliga kläder har han 80/86

• mammatillpojkar

tweedy
    det va så lite så, hoppas att ni hittar något..

• mammatillpojkar

dom har en hel del som är puttinutt, en tjejkompis till mej älskar att köpa sånna kläder till sin dotter och hon va där för 3 veckor sedan ungefär och hittade hur mycket som helst!

• mammatillpojkar

vi åker nästan alltid på lördagar och så länge som man är där till öppning så brukar det vara lugnt, behöver aldrig stå i kö för tt komma in och i kassakön brukar vi bara stå MAX 15 minuter..

• mammatillpojkar

kattlise:
    det va ju fruktansvärt oförskämt, folk kan bli som gamar när dom kommer till ullared och tror att det är okej att bete sej hur som helst

• mammatillpojkar

hejsan, en fråga till alla er som har varit vid leksakerna på gekås, har ni sett ifall dom har nån barn dammsugare med ljud?? pris???

• mammatillpojkar

om du menar nappflaskor så kostar dom 10 kronor.

• mammatillpojkar

jag köpte fodrade regnkläder till min son när vi va i ullared, jag köpte i blått men det fanns i rött, lila och rosa oxå (när jag va där) kostade 139 kronor.. och dom är super bra!!!

• mammatillpojkar

jag och två tjekompisar ska åka tidigt på morgonen den 27/11, va där i början av augusti oxå.. men nu ska vi köpa julklappar och lite kläder.. jag och sambon behöver termobyxor nu när sonen kommer att vilja vara ute och leka i snön (han är 15 månader) jag LÄNGTAR det ska bli sååååååå kul.. :)

• mammatillpojkar

stephanie:
    vi köpte overall till nicolas i ullared, en bävernylon. jätte fin, dom har bara jämna storlekar där så vi tog en i storlek 80 för dom va jätte stora.. måste vika upp den lite..

• mammatillpojkar

stephanie:
    det va ett tag sedan jag mätte honom men han minst 80 cm lång och jag får vika upp den 10 cm ungefär.. han har 80-86 i vanliga kläder beroende vad det är för märke..
    jag ska se om digitalkameran fungerar så kan jag fota den!!!

• mammatillpojkar

lindisgbg
    jag köpte fodrade regnkläder när jag va där men det fanns vanliga oxå..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden