nya ullared/gekås-tråden
tweedy
overallerna är rättså stora, jag tog storlek 80 och den får vi vika upp ca 10 cm, och han är 78 cm lång.. i vanliga kläder har han 80/86
tweedy
overallerna är rättså stora, jag tog storlek 80 och den får vi vika upp ca 10 cm, och han är 78 cm lång.. i vanliga kläder har han 80/86
tweedy
det va så lite så, hoppas att ni hittar något..
dom har en hel del som är puttinutt, en tjejkompis till mej älskar att köpa sånna kläder till sin dotter och hon va där för 3 veckor sedan ungefär och hittade hur mycket som helst!
vi åker nästan alltid på lördagar och så länge som man är där till öppning så brukar det vara lugnt, behöver aldrig stå i kö för tt komma in och i kassakön brukar vi bara stå MAX 15 minuter..
kattlise:
det va ju fruktansvärt oförskämt, folk kan bli som gamar när dom kommer till ullared och tror att det är okej att bete sej hur som helst
hejsan, en fråga till alla er som har varit vid leksakerna på gekås, har ni sett ifall dom har nån barn dammsugare med ljud?? pris???
om du menar nappflaskor så kostar dom 10 kronor.
jag köpte fodrade regnkläder till min son när vi va i ullared, jag köpte i blått men det fanns i rött, lila och rosa oxå (när jag va där) kostade 139 kronor.. och dom är super bra!!!
jag och två tjekompisar ska åka tidigt på morgonen den 27/11, va där i början av augusti oxå.. men nu ska vi köpa julklappar och lite kläder.. jag och sambon behöver termobyxor nu när sonen kommer att vilja vara ute och leka i snön (han är 15 månader) jag LÄNGTAR det ska bli sååååååå kul.. :)
stephanie:
vi köpte overall till nicolas i ullared, en bävernylon. jätte fin, dom har bara jämna storlekar där så vi tog en i storlek 80 för dom va jätte stora.. måste vika upp den lite..
stephanie:
det va ett tag sedan jag mätte honom men han minst 80 cm lång och jag får vika upp den 10 cm ungefär.. han har 80-86 i vanliga kläder beroende vad det är för märke..
jag ska se om digitalkameran fungerar så kan jag fota den!!!
lindisgbg
jag köpte fodrade regnkläder när jag va där men det fanns vanliga oxå..